Avhengig av babyverden forum :p

Mummmimamma

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Siden den positive testen har jeg blitt helt avhengig av forumet her. Egentlig vil jeg jo snakke om graviditeten HELE tiden, men det går jo ikke i den virkelige verden. Så derfor er det så deilig å ha dere her inne :D

Flere som er litt avhengige? ;)

Siden den positive testen har jeg blitt helt avhengig av forumet her. Egentlig vil jeg jo snakke om graviditeten HELE tiden, men det går jo ikke i den virkelige verden. Så derfor er det så deilig å ha dere her inne :D

Jupp! Er som du sier, man har så mange tanker, spørsmål og ting man vil snakke om! Vi har ikke fortalt det til noen rundt oss enda, så har ingen å snakke med om det... Pluss at jeg har funnet ut at et er begrenset hvor mye sambo vi høre om lufta i magen min, de ømme brystene mine og at jeg må tisse hele tiden, who knew? :p

Hahahaha ler ;)
slik tenker oxo jeg ;)
vi har sagt det men e bedre å å skravle seg ihjel me dokker enn hull i hodet på alle andre ;)

Haha, ja jeg kjenner meg igjen i det. Er jo innom her hele tiden! Og som dere nevner, det er ikke alltid mannen i huset synes det er så gøy å høre om alle symtpomene.. :p

Back
Topp