Avgårde til legevakta.... *oppdatert*

Hekla85

Elsker forumet
....da har jeg spydd opp alt jeg har spist og drukket idag, og jeg kjenner igjen symptomene fra forrige svangerskap på ekstrem svangerskapskvalme, så skal en tur på legevakta nå.

Håper jeg får litt veske! For jeg er så utrolig tørst!!!! Noe kvalmestillende hadde også vært topp!

Kjenner psyken her et på tur idag, gråter og gråter og gråter... :( Usj!

Tuesn takk for alle de flotte ordene, det varmer masse <3

Da er jeg tilbake, fik utkrevet prostafen, Ingefærkapsler, og B-vitaminer....får se om det hjelper ca 20 min etter inntak havnet alt i do....

Har ektrem svangerskapskvalme, så må følges opp av fastlege imorgen, for ytterligere blodprøve takning og sjekk. FÅr håpe dette kan hjelpe for det her er helt grusomt!

stakkar deg!!! :(
kan ikke forstå hvorfor noen skal ha det slik og andre så vidt merker noe (jeg er en slik). men håper du ihvertfall får hjelp som fungerer.

stor klem! :)

ånei! :/ føler så inderlig med deg, jeg hadde det sist og det er altså bare det jævligste! Håper inderlig kvalmedempende kan hjelpe deg og at du får et fint svangerskap denne gangen <3

Huff, så kjett! Lykke til, håper formen kommer seg! 

Håper det går bedre med deg snart, kan ikke forestille meg å ha det slik.. God bedring!!

Uff..... nei, slik kan en ikke gå. Håper de finner noe som hjelper deg.

Nei fysj da.... Kan ikke være noe godt å ha det sånn. Sender en stor og god klem og håper du får noe hjelp på legevakta. 

Uff og uff... så kjipt med ekstrem sv.skapskvalme!!! :( håper du får det du trenger på legevakta! Masse lykke til, klem.  

lurte på.....siden du led av dette forrige svangerskap også, hva var fødselsvekten på baby? min var fryktelig undervektig og er så redd for å oppleve det igjen :S

Huff, stakkars.... det hørtes helt grusomt ut. Har det jo ikke bra selv, men jeg klarer i allfall å holde litt på mat og drikke!

Håper du kommer deg fort :)

Javelin skrev:
lurte på.....siden du led av dette forrige svangerskap også, hva var fødselsvekten på baby? min var fryktelig undervektig og er så redd for å oppleve det igjen :S

d gikk over i uke 16 sist, victoria var 3660, så ingen skade skjedd :) jeg ble fulgt opp på sykehuset med intravanøs næring.

Uffda! hadde du det også? har de sagt til deg hvorfor det vekta var så lav?

uff!håpe det blir bedre veldig snart:-) ingefærkapsler syns jeg funker ganske greit.tar en på morgen og en til etter noen få timer så går det greit til kvelden.slipper den intense kvalmen hele døgnet:-)

Huff, så kjedelig! Håper virkelig du får noe som hjelper og at det ikke varer så lenge! Sikkert ikke lett å være sånn når du allerede har ei frøken å passe på heller... God bedring!

For meg funker Afipran bedre. Har ikke ekstrem svangerskapskvalme jeg men tenkte bare dele med deg. Gikk på Postafen uke eller to og var kvalm hele tiden selv om jeg var litt bedre men av Afipran merker jeg lite til kvalmen.

Back
Topp