Avgårde med meg!

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Da er det forsinket 6-ukerskontroll og innsetting av kobberspiral på meg i dag :rolleyes: Jeg har satt inn spiral to ganger før, men det kribler litt i magen likevel :confused:
Lillebror ligger midt i duppen sin nå. Må vekke han, hive han i bilen og ta han med :rolleyes: Håper han klarer å være rolig de få minuttene jeg må sitte i stolen o_O

Det gikk kjempefint! :) Han våknet 10 minutter før jeg skulle inn o_O Heldigvis var han i humør til å bli hevet på puppen og drakk ivrig helt til jeg ble kalt inn. Da var han mett og fornøyd og satt i bilstolen og smattet på hendene sine til jeg var ferdig ;)
Og dere som ikke vil ha spiral fordi dere er redde, eller som gruer seg; Akkurat som de to forrige gangene kjente jeg bortimot ingenting :) :) Det er jo ikke gøy å ligge der, men guri så raskt og smertefritt det går! :) Jeg har en råflink privat gynekolog som er raskere enn lynet og veldig behagelig :)

så bra :-) jeg skal ha hormonspiral og må da vente til passert 12 uker så fikk ikke time før 28 januar... vil få gjort det nå.

Back
Topp