Avflatet symfysemål

Tror jeg hadde sett på de samme tingene som deg Blessed_palm86 som.

Håper du får gode fine svar fra sykehusbesøket i dag! :)

Det varmer hjertet mitt med sånn omtanke :-) Jeg er så takknemlig for at jeg fikk så god oppfølging på sykehuset og at jeg ble igangsatt! Han kunne ikke vært lengre i magen, det er sikkert og visst. Han var tynn som en spurv da han ble født, men han er også sterk, den lille gutten min, med en apgar score på 9-9-10. Så det var ikke verst, midt oppi alt! Er så glad for at jeg fikk ham, det var på det rette tidspunktet :-)

Oppdatering:

Jeg ble så glad for det du skrev her, og jeg leste det før jeg skulle til sykehuset - men fikk aldri svart deg før nå.

Legen tok meg veldig på alvor, og jeg trengte ikke å argumentere for noe som helst - han tok affære og sa at med tanke på at det både var lite fostervann, vekstavvik OG at jeg kjente mindre liv, så var det nok til å sette meg i gang. Så da ble det igangsetting samme kveld, og jeg fødte en vakker liten gutt søndag kveld. Han er fortsatt liten, men fullbåren, siden jeg fødte da jeg var 39 uker på vei :)

Hei! :-)
Så bra at legen hørte på deg! Man skal ikke undervurdere sin egen magefølelse, den kan være der av en viktig grunn... godt å høre at du har født og at det gikk bra :-) kos deg med lille gutten din :) klæm fra meg :)

Back
Topp