AVFETTING!

S-mamma

Gift med forumet
Sikkert et dumt spm, men hva bruker en for å avfette vegger og gulv på badet? [8D]

ORIGINAL: Auliana

Ja, med kraftvask og salmiak.

Nettopp...noe annet duger ikke

ok. hva er kraftvask? selges på vanlig butikk?

ORIGINAL: Nirie83

nå kjøper jeg ikke det noe ofte, men mener jeg kjøpte på MAXBO sist... har du aldri kjøpt kraftvask før? [8D]

nei har ikke d, da hadde jeg vel ikke spurt [;)]
takk![:)]

ORIGINAL: MammaMia98

nå kjøper jeg ikke det noe ofte, men mener jeg kjøpte på MAXBO sist... har du aldri kjøpt kraftvask før? [8D]

nei har ikke d, da hadde jeg vel ikke spurt [;)]
takk![:)]

kunne ikke klart meg uten jeg. Eneste som tar skitt og fett fra fugene mellom fliser og andre vanskelige flekker.

Kraftvask får du kjøpt alle plasser man selger maling. Det brukes til å vaske ned vegger og tak før maling. Husk også et par oppvaskhansker, kraftvask og salmiak er døden for hendene.

eller lei en vaskedame.... da slipper du kjøpe gummihansker. Mitt tips [:D]

ok takk for tips!
tror jeg bare bruker salmiakken, så da må vi kjøpe hansker - hadde ikke gjort d uten da, litt om vasking kan jeg[8D] mn d om avfetting har jeg aldri vært borti.. jaja, nå vet jeg om d [:)]

Kraftvask får du kjøpt alle plasser man selger maling. Det brukes til å vaske ned vegger og tak før maling. Husk også et par oppvaskhansker, kraftvask og salmiak er døden for hendene.

hehe ja, d hadde vært d beste, men pengboka er langt fra enig for tiden[;)] ¨mn tror jaggu sambo skal få gjøre d [;)][:D]

eller lei en vaskedame.... da slipper du kjøpe gummihansker. Mitt tips [:D]

da lærte jeg noe nytt og [:D]

Ungdommen altså! [8D]

De fulgte ikke med i hustellstimene i heimkunnskapen! Kan lønne seg det vettu! [:D]
Noen annet dere lurer på? Er bare å spørre oss gamlinger vettu...[8D][:D]

Nei, dette er sjokkerende. Tenk å ha en sånn slakk holdning til renhold! Jeg er rystet!!

hehehe [8D] vi har vel annet å finne på [;)][8D][:D]

Back
Topp