avførings problem???(hos babyen)

mamman til Alina

Glad i forumet
min lille pike har hatt yppige avføringer gjennom hele dagen siden fødselen,men i det siste har det blitt færre ganger om dagen og større mengder når det kommer.men enkelte dager kommer det nesten ingenting...

hva kan det være og hva kan jeg gjøre???

hun spiser vanvittig mange måltider og legger masse på seg...

Trur ikke d e nå farli... Det kan gå flere daga imellom hver gang mi jente har avføring.. trur d e helt normalt..

snuppa her var også slik i begynnelsen, det var bestandig bæsj i bleien. Men nå har det normalisert seg slik at det er som regel en gang for dagen. Heldigvis. [:)] Hvis man ammer så tror jeg det er helt normalt at det kan gå opptil en uke uten at de bæsjer.

Jepp, helt normalt [;)][:)]

Det er helt normalt, ja, men jeg skjønner at du blir urolig når ting forandrer seg... [:)] Har det akkurat likt selv!

Hauk har bæsjet mange ganger om dagen helt siden fødselen, men plutselig nå på onsdag stoppet han med det! Det var ingenting i bleie hverken onsdag ettermiddag og kveld eller i hele går, men nå imorges skal jeg si han fyllte den bleia... [8D] Så alt er nok i orden, skal du se! Det er bare det at de forandrer vaner litt... [;)]

ORIGINAL: may b

Jepp, helt normalt [;)][:)]

[:)]

Back
Topp