Avføringen

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Kossn ser din lille sin avføring ut? :p eg fullammer og her er den gul flytende flere ganger om dagen.. 'normalt'? :)

Sånn er avføringen til tutta også,og fikk beskjed av hs at det var helt normalt :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg syns bæsjen her har blitt meg brun-gul den siste tiden. De første ukene var den kjempe gul, men ikke like sterk lenger!

-- tasting fra mobil --

Etter en stopp i bæsjingen kom det endelig litt i går (ni dager siden sist). Korngul flytende avføring som lukter litt sur melk.

Etter en stopp i bæsjingen kom det endelig litt i går (ni dager siden sist). Korngul flytende avføring som lukter litt sur melk.

Her har vi ikke hatt bæsj siden torsdag, så vi venter i spenning på neste bæsjebleie ;-) tror det er like normalt med bæsj flere ganger daglig som 1 gang i uken.

Her er det etter omtrent annenhvert måltid. Husker at jenta mi bæsja sjelden. Men da blir det jo litt mengder når det først er en "bæsjedag". Vi var på IKEA en sånn dag, kan jeg minnes, det var ikke så gøy....:confused:

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Helt normalt:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Et vennepar av oss må ha rekorden når det gjelder tid mellom bæsjebleiene. Der gikk det nemlig 21 dager mellom to bæsjebleier en gang. :o

Det meste jeg har gått uten bæsj er 20 timer... Haha :p

-- tasting fra mobil --

Back
Topp