Avføring...

Trulte74

Forumet er livet
Mina har siste uke gått fra 6-7 bæsjbleier pr dag til 1. Ser ikke ut til at hun sliter noe mere av den grunn. Men den ene er grønn og slimetet og meget illeluktene. Hun fiser hele dagen og det er ikke akkurat duften av roser... Tror ikke en gang far har hatt så ille fis... [:D]

Hvordan er deres barns avføring? (hadde aldri i mitt liv trodd jeg skulle bli så opphengt i avføring.....)

Hehehehe....morsomt hva vi småbarnsmødrer henger oss opp i! [;)]
Jonas har også bare en bæsjebleie om dagen... og den er skikkelig "nasty"!
Grønn, rennende og laaaaaangt opp etter ryggen...alle klærne blir gøsjete.
Skikkelig irriterende, for de blir jo ikke rene igjen!!!![&:]

Og ja....det STINKER!!!! og i går fikk han stikkpille fordi han hadde fått vaksine, og DET lukta så jeg holdt på å svime av....hehehehehe

Tror det er ganske normalt... Er vel ved 3-måneders alder at tarmene begynner å stabilisere seg?

Tarmene blir litt mer stabile etter 3mnd'er...
Så er vel rimlig normalt med et slikt nedkutt på antall bleier!
Om det fortsetter med mye grønn bæsj,er det nok noe galt du spiser som tulla har vanskelig for å fordøye...

Har begynt å bli litt "tøffere" i matveien nå som hun ikke har de store luftsmertene. Så det kan godt hende hun reagerer på noe jeg har spist ja.

Alexander bæsjer ca en gang om dagen han...hmmm....
Han har vært litt hard i magen, men tror det kan komme av grøten og middagen han får.
Klem

Jentene mine bæsjer ca 1 gang i uken de Og ja... dagen før den store bæsjebleie er helt forferdelig, med masse magevondt og grining.

Back
Topp