Avføring

Applepie

Gift med forumet
♡ Maibarna ♡
Her har lille gull nesten alltid hatt hard mage, og ikke fått ut noe mer enn 5-7 små kuler per dag!! Jeg synes det er skremmende! er jo farlig å ikke bæsje vanlig for han kan lett bli forgiftet av det. Huff , jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. prøvd svisker,aprikos,pære,og kiwi men ingen bedring. I dag ventet jeg lenge på at han skulle bæsje, men ingenting, så jeg ga stikkpille (spes for hard mage på små) og da kom det bare noen få kuler igjen[:'(][X(][>:] Trodde slike stikkpiller hjalp med å tømme hele magen jeg! Han måtte tømmes med fingrer flere ganger før å
skal nå prøve å kutte ut melk helt og bare gi vann!

andre i samme situasjon?

Jeg er faktisk kjempe redd det skal fortsette slik og at det kan være farlig

[&o]

Mali har å hatt det slik i perioder, og strever desverre litt med magen enda.. Så vi har måttet kutte ut en del melk og melkeprodukter, også kjører vi på med druer, rosiner, svisker, har malt i melka når hun får melk (må ha flaske før hun legger seg om kvelden).

Men jeg ville nok bestilt en legetime for å snakke om problemet der, der er jo ikke noe akutt problem på en måte, siden det har vært slik en stund, men det er et problem som dere kanskje må løse med hjelp av legen og legemidler da tenker jeg.. [8|]

Lykke til, og håper det ordner seg for dere [:)]

lactulose og drikke masse vann!

Jeg hadde også forsøkt med lactulose [:)]

Biola yoghurt blandet med linfrø skal også være effektivt.

Forsøk å kutte ut melk en periode. Og banan kan også virke obstiperende.

Men om jeg husker riktig, så sliter han litt med uro, er veldig sår og klengete på deg. Har du forsøkt manuell terapeut?

Min gutt har og hatt hard mage til tider. Men jeg gir han biola og da går det greit med magen hans :-) Lykke til

Back
Topp