Avføring?

tweety78

Elsker forumet
Hvor har ofte har barna deres avføring? Her får vesla litt erstatning i tillegg til morsmelka fra meg, men hun har enda ikke fått bæsja på egenhånd siden vi kom hjem.. Vi har latt det gå ca 4 dager, og da har vi hjulpet henne og stimulert forsiktig med et mykt gummitermometer og olje i endetarmsåpningen, og da har det kommet masse. Stakkar, jeg føler jo at ho blir helt stinn, men er nok bare jeg som er litt hønemor også.
Får jo hele tiden høre at det kan ta en uke før det kommer noe osv, siden hun får erstatning. Men i dag er det dag 5 og vi har unngått å hjelpe til denne gangen bare for å se om det kommer av seg selv, men ser dårlig ut... Hva kan vi gjøre? Noen råd? Vi har vært på føden og fått legen til å undersøke henne, og alt er helt fint sier han. Gode tarmlyder og ikke spent mage. Hun får både Minifom dråper og Malt i måltidene, og hun får pruppa bra. Har også prøvd massasje og forsiktige sykkeløvelser med beina opp mot magen. Kan vel i grunn ikke gjøre mer enn å vente?
Skal bestille time hos kiropraktor imorgen for hun hadde en lang skrikeperiode her på fredag kveld. Har fått råd om at dette kan hjelpe til med å rette ut tarmsystemet, da det ofte kan bli litt tettpakket under fødselen, og at dette kan være en årsak til at avføringen stopper litt opp. Takker på forhånd for alle råd. Klem! 
 
Her kommer det bæsj opptil flere ganger om dagen. Noen ganger MASSE,og andre ganger bare en liten fjært.. Alt er gult!! Ønsker dere lykke til, det kommer nok snart noe i bleien skal du se..!
 
Sebba bæsjer mange ganger om dagen, mengden varierer ganske mye..
Vet ikke helt hva som kan gjøres enn det du har gjort, vet maltekstrakt skal være bra! Kanskje prøve med litt mer malt? Hvis ikke så kommer det sikker noe ut snart[;)]
 
Back
Topp