Avføring tynt som vann

caracara

Forumet er livet
Noen andre mammaer som ser det i bleiene til babyene sine? Er grønt også[&:] Trekker ned i bleien sånn som tisset gjør[8D]

mange gongar trenger eg ikkej sjekke i bleia om han har bæsja, for eg ser det uttapå!:)
i begynnelsen hadde han jo kun diare.. hadde aldri noke kornete:P men det har han no;) Og har ofte litt grønt, ja!;) Ifølge svangerskapsboka skal det vere minst ei gul eller grønnlig bæsjebleie kvar dag;) mulig det sto noko om at den skulle vere kornete.. [8|]

Ja, hun har hatt skikkelig avføring i hver eneste bleie siden hun ble født, men de siste dagene har hun bare hatt "vann". Men pappaen sa hun hadde skikkelig tidligere i dag da...

Hehe, spurte han om det i dag, men jeg hadde visst misforstått. Fjotten klapser bleia igjen uten å se på innholdet[;)] Men vi får følge med, er vel vanlig at de går uten skikkelig avføring [:)]

Det kan være helt normalt, men hvis du i tillegg finner blod i avføringen eller babyen kaster opp bør du passe på. Det går mange virus som kan være skumle for de små for tiden

Takk for tipset, det skal jeg følge med på... Håper det eventuelt vil være tydelig da [8D]

Back
Topp