Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
mange gongar trenger eg ikkej sjekke i bleia om han har bæsja, for eg ser det uttapå!:)
i begynnelsen hadde han jo kun diare.. hadde aldri noke kornete:P men det har han no;) Og har ofte litt grønt, ja!;) Ifølge svangerskapsboka skal det vere minst ei gul eller grønnlig bæsjebleie kvar dag;) mulig det sto noko om at den skulle vere kornete.. [8|]
Ja, hun har hatt skikkelig avføring i hver eneste bleie siden hun ble født, men de siste dagene har hun bare hatt "vann". Men pappaen sa hun hadde skikkelig tidligere i dag da...
Hehe, spurte han om det i dag, men jeg hadde visst misforstått. Fjotten klapser bleia igjen uten å se på innholdet[;)] Men vi får følge med, er vel vanlig at de går uten skikkelig avføring [:)]
Det kan være helt normalt, men hvis du i tillegg finner blod i avføringen eller babyen kaster opp bør du passe på. Det går mange virus som kan være skumle for de små for tiden