Prematurmammaen
Andre møte med forumet
Hei! Datteren min er 4 måneder gammel. Hun er riktignok prematur så hun er (2mnd) korrigert. Hun har fullammet helt frem til nå for 3-4 uker siden. Da fikk hun brystvegring. Og måtte etterfylles med nan siden brystene mine ikke klarer å slippe nok melk til pumpa lenger. Og siden hu ikke spiser pupp lenge nok til å bli mett. Når hun var fullammet så bæsjet hun hver 3 Uke. Meeen- nå som hu får litt mme så bæsjer hun fortsatt veldig veldig sjeldent. Det er nå 10 dager siden siste avføring. (Jeg vet at de skal bæsje senest hver 2. Dag på erstatning, så det trenger jeg ikke høre) men er det noen som har opplevd lignende? Hun virker ikke forstoppet, eller ut til å ha ubehag. Hun er ikke utilpass eller plaget. Like blid, og våken som alltid. Det kommer masse luft ut med promper. Vi har prøvd med malt, uten hell enda. (Begynte i går) Og nå skal vi prøve å bytte fra nan til hipp. Sakte men sikkert. Hun har masse tissevåte bleier hver dag. Noen som har erfaringer? Værsåsnill ikke kommenter at babyer som får litt erstatning skal ha avføring hver 2 dag osv. Jeg ber om erfaringer fra noen som har opplevd det samme.