Avføring før fødsel

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
Noen som har opplevd å bli løsere i magen før fødsel?
Har vært forstoppet omtrent hele svangerskapet, men nå har jeg blitt løs i magen.
For dere som har blitt løs i magen før fødsel, hvor lenge før ble dere det?

Ble løs i magen rett før startet med nr 1. Dette skjedde om natten og merket første ri når jeg kom tilbake i senga etter å ha vært på do. Merket ikke noe med nr 2 og 3. Hørt flere har fått løs mage helt i begynnelsen av fødselen.

Ble det vel 1-2 dager før fødsel. Modningsriene var i alle fall i gang.

VONDE :dead: Men uregelmessige. Tok seg gradvis opp over 3 døgn, verst på kveld/natt. Ganske like åpningsriene i smerte og varighet. Men ikke like hyppige.
Kanskje det jeg har kjent på de siste dagene da:wtf: er liksom ikke hyppig nok til å kontakte føden, men kjenner de godt. Kan ha en periode på en tines tid der de er litt regelmessige, men så kan d være rolig ei stund og så komme en emmer annen innimellom. Gjør vondt å gå, eller i d hele tatt å røre på seg:rolleyes:

Kanskje det jeg har kjent på de siste dagene da:wtf: er liksom ikke hyppig nok til å kontakte føden, men kjenner de godt. Kan ha en periode på en tines tid der de er litt regelmessige, men så kan d være rolig ei stund og så komme en emmer annen innimellom. Gjør vondt å gå, eller i d hele tatt å røre på seg:rolleyes:
Ser du har termin i januar, jeg ville kontaktet føden for en sjekk hvis jeg var deg, selv om de ikke er helt regelmessige. Mine påvirket i alle fall livmorhalsen selv om de ikke var regelmessige. Det var riktignok i uke 39 da.

Ser du har termin i januar, jeg ville kontaktet føden for en sjekk hvis jeg var deg, selv om de ikke er helt regelmessige. Mine påvirket i alle fall livmorhalsen selv om de ikke var regelmessige. Det var riktignok i uke 39 da.
Har vært innlagt flere runder, siden uke 27 (32 idag), så har lav terskel for å ringe de om d øker på, noe d gjør nå, så skal ringe de når mannen har kommet hjem fra skolen (han er på tur nå) - vi bor bare 5 min unna sykehuset, så jeg stresser ikke sånn veldig enda. Dette er mitt femte barn og mest sannsynlig fjerde premature, da alle guttene har kommet i uke 33:)

Fikk løs mage i type 3-4 uker før fødsel :p

Vart ekstremt laus i magen tidleg på morgonen (type 7-8 tida ish) og klokka 2225 samme kveld, var gutten ute :joyful:

Jeg hadde også løs mage rett før fødsel med førstemann. Lurer på om det var dagen før? Hadde også en liten tegningsblødning 2 dager før ungen ble født.

Back
Topp