Avføring baby

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Kva anna enn sviske setter systemet i gang??:P hindre hard mage?
Ni har fått ut ein liten, hard klump.. men eg ser at han på ein måte kniper igjen (på samme måte som dokke ser under bleieskift at det er meir som kjem til å komme ut)..

Tenker å begynne å tilby meir vatn, men trenger fleire tips :) unngår matvarer som gir hard avføring, og han får den god natt havregrauten som er kun havregraut... :)

Aprikos. Blåbær er stabiliserende for fordøyelsen. Biola.

Her funker aprikosmos hver gang, svisker merker jeg ikke den store forskjellen med. Ellers blir det malt og fiberrik mat som frukt og grønnsaker.

Lagde aprikosmos til snuppa (som igrunn ikke sliter med avføringen), og hun fikk virkelig tømt seg! :p så vil tro aprikos virker avførende :p

Får hun mye svisker da? Her får han 1/2 glass hver morgen (men har får i tillegg mme, som gir hard mage), og magen fungerer kjempefint :)

Aprikos ja, det har eg heilt glømt at alle skriver om :) då kjøper dokke sånn tørka, legger i blaut kor lenge og koker kor lenge?:)

Jeg kjøper tørre, legger de i bløt over natten og koker i ca 15-20 minutter :)

M blir hard i magen av svisker, aprikos, og blåbær. Så her får hun heller en del sunne oljer i maten..og er det krise så gjør noen druer jobben ;)

M blir hard i magen av svisker, aprikos, og blåbær. Så her får hun heller en del sunne oljer i maten..og er det krise så gjør noen druer jobben ;)
Druer, ja!! At eg kunne glømme det :p eldste har jo alltid litt ekstra bleier dei gongane han har tatt av på druefronten :p

Druer, ja!! At eg kunne glømme det :p eldste har jo alltid litt ekstra bleier dei gongane han har tatt av på druefronten :p
Husker du sa det en gang, faktisk :p
At du hadde dårlig samvittighet for noe, så han skulle få lov til å spise på seg løs mage av druer :p Hihi

Back
Topp