Avføring baby 4 mnd...

EnLitenTil

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Fullammer min gutt på litt over 4 mnd og har startet med smaksprøve av grøt en gang for dag, men de siste dagene har avføringen blitt veldig mørk grønn?
Noen andre som har opplevd dette å kan tenke seg hvorfor den blir sånn?
Er ikke forandrett seg så mye mer en farge, for det er jo ikke mye han får av grøt pr dag... virker heller ikke som om han plages med mer luft en normalt heller:/

Jeg fullammer mini på 3mnd og her varierer bæsjen fra gul til brun til mørk grønn og lys grønn. Har samme fargen et par uker av gangen, men har gitt opp å tolke fargen ettersom alt han får er morsmelk. Det som oftest skjer når man begynner å innføre mat er forstoppelse sa hs når jeg var der i går. Men endring i farge/konsistens er jo logisk også.

I det øyeblikket barnet får noe annet enn kun morsmelk så vil avføringen forandre farge, det betyr ikke nødvendigvis at det er noe galt. ;)

Jeg fullammer mini på 3mnd og her varierer bæsjen fra gul til brun til mørk grønn og lys grønn. Har samme fargen et par uker av gangen, men har gitt opp å tolke fargen ettersom alt han får er morsmelk. Det som oftest skjer når man begynner å innføre mat er forstoppelse sa hs når jeg var der i går. Men endring i farge/konsistens er jo logisk også.
I det øyeblikket barnet får noe annet enn kun morsmelk så vil avføringen forandre farge, det betyr ikke nødvendigvis at det er noe galt. ;)

Takk for svar dere:) Variere mye i farge her om dagen... og maaaange bæsjbleier om dagen.. mulig det kan være tenner på tur.. vi får se:)

Back
Topp