Avføring, 8 mnd (MME og fast føde)

OktoMom

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Nå er jeg litt bekymra over magen til vesla...

Hun får 4-5 måltider med fast føde om dagen. Brødskive, frukt, grøt og middag. I tillegg ca 400-600 Ml MME.

Greia er at hun hadde begynt å få ganske fast avføring, iallfall var 2/3 bleier tilnærmet «voksen» konsistens- nå er det «grøt» hver eneste gang. Og sånn har det vært en god stund.

Hvordan er det hos dere? Plis si at dette er normalt :p Jeg kjenner jeg har sååå lite lyst til å teste ut melkefritt og sånt, det er vel knapt mulig å få dem til å drikke melkefri MME ved denne alderen?

Hun er blid og fornøyd, vokser fint, ingen magesmerter som jeg merker. Og har også vært konstant forkjølet siste mnd om det kan ha noe å si.
 
Nå er jeg litt bekymra over magen til vesla...

Hun får 4-5 måltider med fast føde om dagen. Brødskive, frukt, grøt og middag. I tillegg ca 400-600 Ml MME.

Greia er at hun hadde begynt å få ganske fast avføring, iallfall var 2/3 bleier tilnærmet «voksen» konsistens- nå er det «grøt» hver eneste gang. Og sånn har det vært en god stund.

Hvordan er det hos dere? Plis si at dette er normalt :p Jeg kjenner jeg har sååå lite lyst til å teste ut melkefritt og sånt, det er vel knapt mulig å få dem til å drikke melkefri MME ved denne alderen?

Hun er blid og fornøyd, vokser fint, ingen magesmerter som jeg merker. Og har også vært konstant forkjølet siste mnd om det kan ha noe å si.
Kan det være tenner på gang? :)
 
Vi har hatt det litt sånn vi også. Grøt, ikke suppe som sånn det var da han var nyfødt, men definitivt bløtere enn hvordan det var en periode. Har ikke tenkt noe mer over det egentlig, før jeg leser innlegget ditt :p Det varierer jo sånn. Men vi fant ut at det var smart å bytte bleiestr ;)
 
Varierer veldig her, fra "voksenkonsistens" til suppe [emoji57] såeh, tenker det er normalt [emoji6]
 
Varierer også her, men har blitt bedre etter at vi har blitt flinkere til å tilby vann ofte :)
 
Varierer veldig!
 
Samme her. Bruker mye banan og blåbær, da synes jeg det blir bedre :)
 
Veldig forskjellig her. Har egentlig ikke tenkt på det, så lenge det kommer noe :p
 
Her veksler det mellom fast og litt mer grøtete, det er nok normalt :)
 
Back
Topp