Aversjoner

toerperfekt

Blir kjent med forumet
*Aprilbaby 2018*
Flere som opplever aversjon mot en del ting?

Husker jeg hadde det forrige gang også, men verre nå. Før var det kun mat og lukt, noe jeg kan forstå, men nå har det slått seg på materielle ting også! Elsker egentlig å strikke, men blir kvalm bare jeg tar i et garnnøste så får ikke strikket noe! Enkelte farger gjør meg også kvalm, særlig farger i rødtoner.

Hoho, man skal gjennom mye rart i en graviditet
 
Morsomt at du nevner akkurat strikking! Holder på med en buksedress jeg vanligvis hadde gjort ferdig på 4-5 dager, men har nå holdt på en mnd. Og bare komt halvveis! Tar en runde innimellom, men blir kvalm som du sier, og kjenner ingen glede ved det.. Jeg som har DEN lange lista over prosjekt før jul :wacky:
 
Klarer ikke å spise sild eller makrell i tomat på skiven! Dette syns jeg er synd siden dette er sunne pålegg når man er gravid med næringsstoffer(både omega 3 og jod) som vi trenger[emoji6]
 
Morsomt at du nevner akkurat strikking! Holder på med en buksedress jeg vanligvis hadde gjort ferdig på 4-5 dager, men har nå holdt på en mnd. Og bare komt halvveis! Tar en runde innimellom, men blir kvalm som du sier, og kjenner ingen glede ved det.. Jeg som har DEN lange lista over prosjekt før jul :wacky:

Ja, ikke sant! Nesten litt godt at det ikke er bare meg :yuck: Har så mange søte små å strikke julegaver til, men fortsetter det sånn må jeg bare finne på noe annet :sorry: Har så lyst til å strikke til spiren i magen også, tenker det kan gjøre det mer ekte :)
 
Ja, ikke sant! Nesten litt godt at det ikke er bare meg :yuck: Har så mange søte små å strikke julegaver til, men fortsetter det sånn må jeg bare finne på noe annet :sorry: Har så lyst til å strikke til spiren i magen også, tenker det kan gjøre det mer ekte :)
Satser på det kommer seg når kvalmen begynner å gå slipp :) Har og mye jeg har lyst å strikke til den lille :)
 
De i barnehagen gir frøkna (som eneste) kaviar på skiva! Jeg brekker meg hver gang jeg henter henne fordi hele jenta lukter guffent! [emoji85].
 
Hadde mot katten sist. Fikk igrunn litt vondt av han [emoji85]
Får håpe det blir mot støvsugeren eller noe sånt denne gangen [emoji23]
 
Back
Topp