Avent sterilisator for mikro

snuppedulla

Glad i forumet
Ekspress Sterilisator for Mikrobølgeovn gir deg alle fordelene ved dampsterilisering i din mikrobølgeovn. Tilsett 200 ml vann og varm denne i mikrobølgeovnen for sterilisering av inntil 6 AVENT flasker og tilbehør på under 6 minutter...

Synes dette hørte veldig greit ut, slipper å koke flaskene og genial når du er på ferie og hjemme ellers[:D] erfaringer? kostet bare 299!

hmm.. jeg har ingen erfaring[:)] men tror ikke jeg kommer til å kjøpe noe sterilisator jeg.. jeg kommer til å koke flaskene og smokkene.. folk har klart seg uten sterilisator i mange hundre år,så da klarer jeg meg uten også[:D]

men på reiser osv synes jeg det hørtes fint ut å bare putte litt vann i og putte den i mikro så er alle flaskene sterile på kort tid.. ikke var den dyr heller[;)]

ja.. hvis mikro er tilgjengelig der hvor man er på reise så er jo det flott[:)] ser for meg at å koke dem er lettere da også jeg,men det er nå min mening[:)] er jo ikke alle hytter som har mikro, eller hotellrom/leiligheter i de sydlige strøk.. men vann, kjele og en kokeplate er som regel alltid noe å oppdrive[:)] men ja, den var billig[:)] løp og kjøp du,snuppa[:)]

men holder det å vaske de på vanlig vask i oppvaskmaskin?

*Flau som spør og graver*[:)]

ORIGINAL: viblirsnart6

i begynnelsen(3første mnd) s¨å skal du jo helst koke de.men når de blir litt større så holder det med å putte de i oppvaskmaskin.jeg er ikke hysterisk for bakterier osv og er av den erfaring at unger skal få LITT baselusker iseg og det gjør bare imunforsvaret sterkere...
sier ikke at dette er riktig,men det er sånn jeg har gjort det og mine unger er nesten aldri syke...[;)]

Enig

Har Dr. Brown sin. Å beste innvistering eg har gjort[:D] Kunne isje klart meg uten. E isje noe fan av oppvaskmaskinen eg da. Og helsesøster anbefalte den heller ikke.

Vi har den - det beste kjøpet vi hadde gjort når Seb var nyfødt. Sparte mye tid som jeg kunne bruke på å sove og være sammen med Seb ved å sterilisere pumpe og flaske med den. Anbefaler denne absolutt[:)]

jeg skal kjøpe den:) en venninne av meg har brukt flaske på jenta si hele tiden og kjøpte seg en sånn etter en liten stund, alt er blitt såå mye lettere etter hun fikk den!:) Kjøp;)

Beste barne utstyr invisteringen vi har gjort!!!!! Bruker den fortsatt vi![:D]

Eg og bruker den ennå. E så mye enklere å mindre søl.

har den ja.. helt ok [:)]

Back
Topp