Avent pumpe

Gullgutten

Elsker forumet
har den håndpumpa fra avent, men får ikke til å bruke den.
Virker som det ikke blir vakum nok, er såvidt vorta rører seg inni der og kommer ut max 3-4 dråper.
Hva gjør jeg galt?
Har montert den på nytt flere ganger, men vil seg liksom ikke[8|]

Dytter for deg- for den pumpe fikk jeg aldri til å bruke!

[:)]

ORIGINAL: LeonoraD

ORIGINAL: Unge lovende Frk.K

Dytter for deg- for den pumpe fikk jeg aldri til å bruke!

[:)]

Såpass[:)] noe som "går" skjønner jeg[:)] drittpumpe[>:][:-]

Jeg hadde den, og hadde aldri noen problemer med den.. Holder du den tett nok inntil brystet da? 

ORIGINAL: _ChubbiNøff_

Jeg hadde den, og hadde aldri noen problemer med den.. Holder du den tett nok inntil brystet da? 

samme her....

ORIGINAL: Testomania

Kan dytte- men ikke komme med tips. Jeg fiksa heller ikke den pumpa- så jeg kjøpte Medela elektrisk- glad for det, for jeg måtte pumpe myyye etterhvert!

Har hørt mye bra om Medela sin elektrisk pumpe. Har tenkt å kjøpe den.

ORIGINAL: *Aulile*

ORIGINAL: _ChubbiNøff_

samme her....

Ja klemmer den skikkelig inn mot. Har prøvd både med og uten den "puta"[8|]

ORIGINAL: Tingeling~

ORIGINAL: Testomania

Kan dytte- men ikke komme med tips. Jeg fiksa heller ikke den pumpa- så jeg kjøpte Medela elektrisk- glad for det, for jeg måtte pumpe myyye etterhvert!

Har hørt mye bra om Medela sin elektrisk pumpe. Har tenkt å kjøpe den.

Men den er jo så sinnsykt dyr[&:]

den fikk ikke jeg heller til å bruke, men den elektriske funker..

ORIGINAL: Natural Beauty

Har ikke noe særlig tips, husker jeg slet ned det selv. Prøvde mange ganger og da fikk jeg det til.

Jeg har den og funker som bare søren. Men noen ganger kan det være vanskelig å komme ordentlig i gang. men har du sjekket om den hvite proppen sitter ordentlig? For hvis den ikke sitter ordentlig så vil det komme luft igjennom og da blir det jo ikke vakum.

Er ventilen satt i rett vei? (den hvite, runde saken med kryss på? Krysset skal vende oppover)

Back
Topp