Avent koppene

MiniPuselabb

Elsker forumet
Er det ikke litt ulogisk at de ikke er tette?! Eller er jeg bare uheldig med de jeg har? De som mann oppbevarer melk i fryseren osv.

Avent sine tutteflasker er heler ikke tette :/. Men gar ikke opplevd det med di som man har i frysen :/.

Jeg har opplevd at begge deler lekker men da er det fordi lokket eller smokken ikke sitter godt nok/skjevt. [:-]

Ihvertfall på mine. [8|]

ORIGINAL: Kastela

Jeg har opplevd at begge deler lekker men da er det fordi lokket eller smokken ikke sitter godt nok/skjevt. [:-]

Ihvertfall på mine. [8|]

Samme her [:)] tror nok de skal være tette, man må bare passe på at lokket eller tutten sitter riktig. [:)]

Ihvertfall på mine. [8|]

[:D]

Ihvertfall på mine. [8|]

Sign! Kunne faktisk ikke vært mer fornøyd med noen flasker enn fra avent.. Og da i alle slags former og fasonger[:)]

jeg har kun opplevd dem lekke hvis jeg har fylt på med for mye melk. da var det melk helt opp til lokket.

Ihvertfall på mine. [8|]

Back
Topp