avent flasker

V123

Glad i forumet
noen som har problemer med at de lekker ut der du skrur hele tuten på???  irriterende når det renner melk utover ALT [:@]

Ja, jeg og sliter med det...[:@] Må skru lokket av og på flere ganger før jeg får det tett...[:(]

ORIGINAL: OleKasper

Ja, jeg og sliter med det...[:@] Må skru lokket av og på flere ganger før jeg får det tett...[:(]

ja det e det eneste som hjelper, prøver å ikke koke tutene så lenge, i tilfelle det har noe å si... Kan vi klage på dette? kanskje jeg skal sende de en mail [:'(]

Ja,noen ganger,men bare når jeg har vært litt kjapp med å skru den på [:-]
Pleier å skru litt mot klokken først, sånn at tuten havner likt ned på alle sider, før jeg skrur fast...

Jeg har noen ganger satt tutten på flaska først og så skrudd på plastlokket forsiktig over og rett før det sitter fast dratt ut tutten og skrudd til plastkorken. Da har den vært tett.

Bare glem det...missforstod gravid med nr.3 [8D] Skjønte det nå [;)]
(da er det samme problem vi har, ikke sant?!)
----------------------------------------------------

Åååå,er det selve lokket dere ikke får tett?
Hos meg er det den hvite ringen som tuten settes i som er problemet [8|]
Lokket får jeg alltid tett så lenge tuten står rett opp sånn at hullet treffer midt på korken...

ORIGINAL: latterjenta

Bare glem det...missforstod gravid med nr.3 [8D] Skjønte det nå [;)]
(da er det samme problem vi har, ikke sant?!)
----------------------------------------------------

Åååå,er det selve lokket dere ikke får tett?
Hos meg er det den hvite ringen som tuten settes i som er problemet [8|]
Lokket får jeg alltid tett så lenge tuten står rett opp sånn at hullet treffer midt på korken...

den hvite ringen som tuten skal settes i som lekker [:@] veldig irriterenes når stelle veken er full av melk men jeg tror vist man skrur flasken sammen med engang den er kokt vil den ikke lekke, så skal forsøke det[:)]

Kjenner igjen den ja.. Har vært når jeg har vært litt for rask til å skru igjen. Kommet litt skjevt på..

JA, har hatt samme problem.. Ble så irritert til slutt at jeg kasta alle sammen, og kjøpte nye sånne MAM flasker, som er BLÅ:) De er jeg kjempe fornøyd med..!

åååå ja de er litt dumme de flaskene,har noen selv.
Irriterte meg grønn over hvor mye dem lakk. Typen har prøvd litt forskjellig med dem og sier at han ofte skrur på lokket og "napper" et par ganger i tuten så har det pleid å gå bra....han bruker dem mer enn meg....

bruker for det meste dr.browns vi og de r fine[:D]

Jeg satt i ammetåka og forbanna alt fra avent siden de hvite ringene var lekk konstant- og jeg skifta på jentene ALTFOR mye hehe... Men jeg ringte til slutt til produsenten for å klage [:-] og fikk snakke med en hyggelig dame som sa det var et "vanlig" problem.

De skal visst ikke skrus (for) hardt på i det hele tatt... Kun et lite fast grep til ringen sitter. Var visst noe med disse sporene inni som ikke fungerte når den ble strammet for hardt...

Etter jeg sluttet å stramme til men bare skru den lett til - seff så det ble tett da- har jeg ikke opplevd en eneste lekkasje.. [:)][:)] Har ALT av utstyr fra avent og er kjempefornøyd jeg!!

takk for gode tips, har en flaske i mam sine som jeg bruker til vann flaske, den lekker ikke, kanskje jeg byter over om det ikke blir bedre[:D]

Back
Topp