AVENT flaskene!

Tryll

Gift med forumet
HVOR sender jeg flaskene??og må jeg kontakte dem på forhånd eller får man automatisk nye? gjelder dette smokken også?

Ble nysgjerrig her..hvorfor skal du sende flaskene?

Åå? Jeg har en haug stående, så dette vil jeg også vite[:)]

ORIGINAL: Tøsa

ORIGINAL: JanneJenta78

fordi de gamle aventflaskene inneholder giftstoffer, og derfor kan man sende de inn og få nye i retur.
gamle = de som er over to uker eller noe sånt...

Flaskene måtte ikke være eldre enn to år.

ORIGINAL: snupsidupsi

fordi de gamle aventflaskene inneholder giftstoffer, og derfor kan man sende de inn og få nye i retur.

Hvorfor ikke? Mine er 2,5 år gamle..

aner ikke hvorfor, men de er vel annerledes de flaskene da?
vet ikke jeg altså...

de skal se sånn ut:

eller sånn:

gjør de det så kan vel ingen vite hvor gamle de er... [8|]

Skal man sende inn naturally flaskene og nå?? trodde det bare var airflex flaskene jeg???

2år er vel grensen pga litt sånn forbrukerlover og sånt tenker jeg. De kan jo ikke ta ansvar for alle flasker for evig tid laget av de... når disse som nå har blitt stoppet faktisk ble godkjent med det nivået av "giftstoffer" for bare 1-2år siden.

ORIGINAL: TonjeJenta

aner ikke hvorfor, men de er vel annerledes de flaskene da?
vet ikke jeg altså...

de skal se sånn ut:

eller sånn:

gjør de det så kan vel ingen vite hvor gamle de er... [8|]

Skal man sende inn naturally flaskene og nå?? trodde det bare var airflex flaskene jeg???

Det er akkurat slik mine ser ut (naturally flaskene). Fant denne linken på "Juli 2009" forumet..http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=15727240

Det er akkurat slik mine ser ut (naturally flaskene). Fant denne linken på "Juli 2009" forumet..http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=15727240

ja men det gjelder da bare airflex flaskene... og ikke naturally flaskene. De var ikke med i testen og ikke stått noe sted at de skal sendes inn. Bare airflex... altså de det ikke står naturally på.

Jeg har sendt de en egen mail før i dag... for ingen av de mailene Avent har sendt ut til BV folk hittil har det stått noe om at naturally flaskene skal inn. men om såå.... så må jeg faktisk sende inn alle jeg har.

Back
Topp