Avent Elktrisk brystpumpe...

BflyW

Elsker forumet
Det var en tråd om brystpumper her.... og den inspirerte meg til faktisk å ta opp pumpen jeg hadde kjøpt og titte på den. Og det var jammen godt!

Den pakken (var den siste i butikken når jeg kjøpte den) hadde vært åpnet - og flere deler manglet! Selve hoveddelen + 2 aventflasker manglet!
Så  jeg gikk tilbake til butikken.
De hadde ikke flere inne, og det er tomt hos Avent, så de får ikke inn igjen før i September! Men hoveddelen som manglet er lik på både manuelle og elektriske, så de åpnet en manuell og gav med delen derfra + at jeg fikk med to aventflasker, sånne som også manglet.

Innen hun i butikken var ferdig med å finne de delene til meg hadde hun klart å blande så mange av delene fra min pumpe og den manuelle at hun ikke lenger hadde oversikt - så jeg endte med alt mitt, de manglende delene - pluss en del ekstra deler... så nå har jeg litt om noe skulle gå istykker... hihi!

Men uansett - om dere ønsker elektrisk pumpe fra Avent - kjøp det nå om dere finner det i butikken, for det kommer altså ikke inn igjen før i September, for det er tomt hos Avent Norge....

Back
Topp