S
Sun_shine
Guest
.
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sun_shine
Prøver å venne henne av med det men har prøvd en ukes tid nå og føler ingen bedring liksom... hu er jo lys våken om natta, skravler og "suver"/klager, grine liksom ikke... men hu snur seg rundt i senga hele tida og noen ganger er hu trøtt... sovner i 5 min og våkner igjen... sovner i 15 min og våkner igjen... blir jo helt ødelagt av dette. Jeg er da våken med henne fra halv ett til bortimot halv seks fordi hu ikke sovner ordentlig..
Når hu fikk pupp vpkna hu for pupp tre og fire ganger.. Skal vel ikke være nødvendig når hu er 6mnd og får grøt om kvelden og pupp før hu legger seg for natta...[&:]
r å venne henne av med det men har prøvd en ukes tid nå og føler ingen bedring liksom... hu er jo lys våken om natta, skravler og "suver"/klager, grine liksom ikke... men hu snur seg rundt i senga hele tida og noen ganger er hu trøtt... sovner i 5 min og våkner igjen... sovner i 15 min og våkner igjen..