Avenne amming om natta... tips?

• Trådstarter Trådstarter Sun_shine
  • Opprettet Opprettet
ORIGINAL: Sun_shine

Prøver å venne henne av med det men har prøvd en ukes tid nå og føler ingen bedring liksom... hu er jo lys våken om natta, skravler og "suver"/klager, grine liksom ikke... men hu snur seg rundt i senga hele tida og noen ganger er hu trøtt... sovner i 5 min og våkner igjen... sovner i 15 min og våkner igjen... blir jo helt ødelagt av dette. Jeg er da våken med henne fra halv ett til bortimot halv seks fordi hu ikke sovner ordentlig..

Når hu fikk pupp vpkna hu for pupp tre og fire ganger.. Skal vel ikke være nødvendig når hu er 6mnd og får grøt om kvelden og pupp før hu legger seg for natta...[&:]
r å venne henne av med det men har prøvd en ukes tid nå og føler ingen bedring liksom... hu er jo lys våken om natta, skravler og "suver"/klager, grine liksom ikke... men hu snur seg rundt i senga hele tida og noen ganger er hu trøtt... sovner i 5 min og våkner igjen... sovner i 15 min og våkner igjen..

Tror nok hun våkner litt for kosen sin del jeg.[;)]
Siden hun ikke gråter når hun våkner, så er hun nok ikke sulten.
Har du prøvd og gi henne en flaske med vann når hu våkner om natten?

Dersom helsestasjonen råder deg til det, så synes jeg du bare skal gjøre det..:) Det kan ofte være lurt å la pappaen ta seg av nettene da, barna blir ofte mer urolige når de lukter pupp/mamma og ser deg. Når hun er så liten bør hun ikke ligge lenge å sutre, så kanskje det hadde vært en idè at jenta og pappaen lå på et rom for seg selv i noen dager? Så får han bare trøste henne,, evt gi henne smokk o.l til hun sovner.

Lykke til, da![:)]

syntes det var lettes å venne av med natt amning nåpr jeg fikk han på eget rom, og han og kunne våkne uten å grine og fikk 2 måltider om natten, og kunne ligge og være úrolig i sengn, tok han ikke opp uten omhan gren, brukte opp og ned metoden, han fikk vann på flaske tilfelle han var tørst, virker som jenten din våkner for kosen, det er tæft den 1 uke så går det seg til

han kunne ligge våken 1 time i sengen fordi han ikke fikk sove for han var så trøtt men han gråt ikke så da satt jeg utenfor rommet hans så jeg ikke vekket faren som skulle tidlig på jobb dagen etter, jeg kunne jo ligge meg ned på sofaen å sove på dagen når han sov

rutiner på dagen er og¨å viktig for de skal sove godt om natten

lykke til

Back
Topp