Avbryter

Stor klem til deg :sad002 Så vondt at du måtte igjennom noe sånt. Det er en stor sorg. Håper de rundt deg forstår det. Det er barnet ditt, uansett hvor mange uker hen fikk være i magen din.

Jeg var selv igjennom et svangerskapsavbrudd i november, uke 14+5. Jeg tok mange bilder, og filmet også. Og er såå glad for det. Anbefaler deg å gjøre det samme, og helst så fort som mulig, da de forandrer seg fort utenfor mors liv.

Masse lykke til framover. Tenk kun på deg selv og familien din. Ikke la feks lege overstyre deg i forhold til lengde på sykemelding. Ikke kast deg ut i jobb før du er klar for det. Sorg tar tid, og det er lurt å få kjenne og føle på den, istedenfor å fortrenge den. Det kan gjøre større skade i ettertid.

Forresten, dere kan få vite kjønn om morkake,-eller navlesnorprøve sendes inn :Heartred
 
Hei, jeg skriver litt for «healingen» sin skyld.
Er på Ahus idag. Det var sååå mye vondere enn ventet, jeg stønnet hardt gjennom hver rier i ca halvannen time. Det var m Tramadol og 2 shot m morfin ganske tett. Jeg spurte om noen kunne prøve tyde kjønn for meg, men det var det ikke. Skuffet over det. Ville gjerne vite, om min følelse er rett. Jeg valgte å se den, størrelsen var fin ift antall uker. Jeg så ikke så nøye på hendene, men begge føttene var i feilstilling. Den var fin uansett og det var greit å ta farvel :Heartbigred
Det har gått halvannen time og morkaken er «no show».
Jeg er så misunnelig på de som får dra hjem med baby, det er vondt å ikke få det og ikke kunne kose og ta vare på den man er så glad i.
Håper alle dere setter masse pris på den som vokser i magen.
Dette er vel alle blivende mødres skrekk. Utrolig trist at du har måtte gå gjennom det. Bra du fikk tatt farvel, skjønner godt at det er vondt. Masse masse lykke til videre, hva enn du velger mtp å prøve igjen eller ikke :Heartpink :Heartpink
Håper du slipper komplikasjoner med morkaka og sånn.
Ta vare på deg selv :Heartpink
 
Hei, jeg skriver litt for «healingen» sin skyld.
Er på Ahus idag. Det var sååå mye vondere enn ventet, jeg stønnet hardt gjennom hver rier i ca halvannen time. Det var m Tramadol og 2 shot m morfin ganske tett. Jeg spurte om noen kunne prøve tyde kjønn for meg, men det var det ikke. Skuffet over det. Ville gjerne vite, om min følelse er rett. Jeg valgte å se den, størrelsen var fin ift antall uker. Jeg så ikke så nøye på hendene, men begge føttene var i feilstilling. Den var fin uansett og det var greit å ta farvel :Heartbigred
Det har gått halvannen time og morkaken er «no show».
Jeg er så misunnelig på de som får dra hjem med baby, det er vondt å ikke få det og ikke kunne kose og ta vare på den man er så glad i.
Håper alle dere setter masse pris på den som vokser i magen.
Får så vondt av deg. Ufattelig urettferdig at noen må oppleve sånt og ikke få føde et friskt barn man tar med seg hjem og får gi all kjærlighet i værden. Håper du har fått tilbud om hjelp og oppfølging etter det du måtte igjennom. Lang god klem til deg
 
Back
Topp