Avbryter

FrkBlå

Blir kjent med forumet
Hei igjen alle. Siden det ble påvist trisomi 18 etter morkake-prøven, skal sv.skapet avsluttes neste uke. :angel7 Da vil jeg være 16+6. Dette er bare så trist og jeg gruer meg til det skal skje. Håper bare det går «glatt», ikke som sist jeg hadde MA ved 15 uker og det tok 3 dager og narkose på Ahus. Dette skulle være min etterlengtede nr 2 og siste. Jeg er jo 38 så spørs om det går slik jeg ønsker.
Lykke til alle sammen :Heartbigred

Så vondt å lese, kondolerer til dere❤️

Herregud, så lei meg jeg er på deres vegne :sad010 Hadde håpet NIPT-test viste feil❤️ Håper du har masse støtte rundt deg og at det går bedre denne gang enn sist❤️ Fy søren, så utrolig trist og urettferdig dette er:sad002 Sender deg mange, varme trøsteklemmer❤️❤️❤️❤️

Dette er bare trist og urettferdig Har tenkt masse på deg etter at jeg leste om situasjonen din. Sender mange varme styrkeklemmer❤️

Så ufattelig vondt å lese:Heartred Vil også bare si at jeg forstår valget deres. Masse styrkeklemmer, varme og kjærlighet til deg og dere i en tøff tid:Heartred

Så leit at det måtte gå den veien :Heartred Sender deg masse styrkeklemmer og håper prosessen går så bra som den kan gå, så du slipper enda mere belastning oppå dette som er nå.

Hei igjen alle. Siden det ble påvist trisomi 18 etter morkake-prøven, skal sv.skapet avsluttes neste uke. :angel7 Da vil jeg være 16+6. Dette er bare så trist og jeg gruer meg til det skal skje. Håper bare det går «glatt», ikke som sist jeg hadde MA ved 15 uker og det tok 3 dager og narkose på Ahus. Dette skulle være min etterlengtede nr 2 og siste. Jeg er jo 38 så spørs om det går slik jeg ønsker.
Lykke til alle sammen :Heartbigred
Det var trist å lese at det ble bekreftet. Jeg ba om å få beroligende når jeg ble satt i gang i uke 18. Det hjalp veldig når man må være i en situasjon man bare vil rømme fra.

Takk for tipset, det har jeg ikke tenkt på.
Jeg ba også om morfin. Så jeg fikk det når pressrine kom. Sprøyte som virker umiddelbart og gjorde meg smertefri og litt borte fra situasjonen. Jeg så ingen grunn til å skulle føle en storm av både følelser og smerte når jeg ikke måtte og det ikke var noen hensyn å ta til barnet.

Så utrolig trist!! Ingen ord kan beskrive den sorgen dere står i nå. Masse kjærlighet sendes deres vei :Heartred :Heartred

Så trist at det gikk sånn for dere ❤️

Veldig trist å lese om det dere nå går gjennom.... Håper dere finner god støtte i både hverandre og i de rundt dere :Heartpink sender en god klem :Heartpink

Hei, jeg skriver litt for «healingen» sin skyld.
Er på Ahus idag. Det var sååå mye vondere enn ventet, jeg stønnet hardt gjennom hver rier i ca halvannen time. Det var m Tramadol og 2 shot m morfin ganske tett. Jeg spurte om noen kunne prøve tyde kjønn for meg, men det var det ikke. Skuffet over det. Ville gjerne vite, om min følelse er rett. Jeg valgte å se den, størrelsen var fin ift antall uker. Jeg så ikke så nøye på hendene, men begge føttene var i feilstilling. Den var fin uansett og det var greit å ta farvel :Heartbigred
Det har gått halvannen time og morkaken er «no show».
Jeg er så misunnelig på de som får dra hjem med baby, det er vondt å ikke få det og ikke kunne kose og ta vare på den man er så glad i.
Håper alle dere setter masse pris på den som vokser i magen.

Hei, jeg skriver litt for «healingen» sin skyld.
Er på Ahus idag. Det var sååå mye vondere enn ventet, jeg stønnet hardt gjennom hver rier i ca halvannen time. Det var m Tramadol og 2 shot m morfin ganske tett. Jeg spurte om noen kunne prøve tyde kjønn for meg, men det var det ikke. Skuffet over det. Ville gjerne vite, om min følelse er rett. Jeg valgte å se den, størrelsen var fin ift antall uker. Jeg så ikke så nøye på hendene, men begge føttene var i feilstilling. Den var fin uansett og det var greit å ta farvel :Heartbigred
Det har gått halvannen time og morkaken er «no show».
Jeg er så misunnelig på de som får dra hjem med baby, det er vondt å ikke få det og ikke kunne kose og ta vare på den man er så glad i.
Håper alle dere setter masse pris på den som vokser i magen.
Å kjære deg, for en utrolig vanskelig dag du har vært igjennom :Heartred Det er vondt å ikke få dra hjem med baby slik man har sett for seg og håpa på. Håper du har masse god støtte rundt deg. Bruk den tiden du trenger på sorgen og husk at alle måter å sørge på er normalt uansett hvordan man reagerer nå og senere :Heartred Det var nok fint å se den lille og ta orntlig farvel selv om det nok var knusende for mammahjertet. Ønsker deg alt godt fremover :Heartred Styrkeklemmer sendes din vei :Heartred

Back
Topp