Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk som delerJeg fikk det første forsøket med førstemann. To egg, ble inseminert, men begynte dessverre blø 2 dager etterpå pga feilbehandling. (De mente jeg ikke trengte progesteron, men viste seg i ettertid at noe av de sprøytene jeg brukte først behøvde dette)
Men har også venninne dette skjedde med som ble gravid med tvillinger
Takk som deler
Slike historier gir i det minste litt håp i en ellers kjip situasjon. Fikk avbrutt IVF i går men klinikken har forslått IUI. Så da blir det i det minste det til uken- føler det er en fin «trøstepremie».
Er vel ikke så gode sjanser har jeg skjønt, men da vet jeg i det minste at svømmerne blir plassert der de skal.
Ja, jeg har eggløsning hver mnd og veldig stabile sykluser… så den biten går greit. Hadde ok kvalitet forrige uttak, men utfordringen er at jeg får ut så få. Håper i det minste kvaliteten er god siden kvantiteten lar vente på segHos meg er hovedproblemet dårlige egg (og manglende eggløsning). Så egget må gjerne velges ut gjennom IVF/blasto inn.
Men iui har jo gjort mange gravide
Jeg fikk det første forsøket med førstemann. To egg, ble inseminert, men begynte dessverre blø 2 dager etterpå pga feilbehandling. (De mente jeg ikke trengte progesteron, men viste seg i ettertid at noe av de sprøytene jeg brukte først behøvde dette)
Men har også venninne dette skjedde med som ble gravid med tvillinger