Avbrutt IVF og til IUI- erfaringer?

Vilje35

Glad i forumet
Hei kloke gjeng,

Er det noen her som har erfaring med å få avbrutt IVF grunnet få follikler men blitt endret og fått IUI? Hvordan gikk det?

Takknemlig for eventuelle svar og erfaringer.

Jeg fikk det første forsøket med førstemann. To egg, ble inseminert, men begynte dessverre blø 2 dager etterpå pga feilbehandling. (De mente jeg ikke trengte progesteron, men viste seg i ettertid at noe av de sprøytene jeg brukte først behøvde dette)

Men har også venninne dette skjedde med som ble gravid med tvillinger :)

Jeg fikk det første forsøket med førstemann. To egg, ble inseminert, men begynte dessverre blø 2 dager etterpå pga feilbehandling. (De mente jeg ikke trengte progesteron, men viste seg i ettertid at noe av de sprøytene jeg brukte først behøvde dette)

Takk som deler :)
Slike historier gir i det minste litt håp i en ellers kjip situasjon. Fikk avbrutt IVF i går men klinikken har forslått IUI. Så da blir det i det minste det til uken- føler det er en fin «trøstepremie».
Er vel ikke så gode sjanser har jeg skjønt, men da vet jeg i det minste at svømmerne blir plassert der de skal.

Takk som deler :)
Slike historier gir i det minste litt håp i en ellers kjip situasjon. Fikk avbrutt IVF i går men klinikken har forslått IUI. Så da blir det i det minste det til uken- føler det er en fin «trøstepremie».
Er vel ikke så gode sjanser har jeg skjønt, men da vet jeg i det minste at svømmerne blir plassert der de skal.

Hos meg er hovedproblemet dårlige egg (og manglende eggløsning). Så egget må gjerne velges ut gjennom IVF/blasto inn.

Men iui har jo gjort mange gravide :)

Hos meg er hovedproblemet dårlige egg (og manglende eggløsning). Så egget må gjerne velges ut gjennom IVF/blasto inn.

Men iui har jo gjort mange gravide :)
Ja, jeg har eggløsning hver mnd og veldig stabile sykluser… så den biten går greit. Hadde ok kvalitet forrige uttak, men utfordringen er at jeg får ut så få. Håper i det minste kvaliteten er god siden kvantiteten lar vente på seg :)

ble kjemisk gravid, så det virket jo! Men problemet her er gamle egg så klinikken mente at i mine tilfeller så er det fordi cellene da ikke fortsetter å dele/utvikle seg ikke fordi det ikke befruktes eller festes.

Jeg har ikke hatt IVF som ble omgjort til IUI, men hadde 4 runder IUI før vi begynte med IVF. Ble gravid første runde, men endte i MA.
Har derimot IKKE blitt i nærheten av gravid etter fire innsett av blasto:hungover:
Så jeg går å lurer på om jeg hadde vært gravid til nå om vi bare hadde holdt oss til IUI. :hungover:

Back
Topp