Avbrutt forsøk og helfo

*RSB*

Hey
Assistert-jentene
Febbisbebbis'18
Hvordan blir det når jeg har avbrutt forsøk mtp på helfo? Jeg fikk ikke noe papirer på forsøk som jeg kan sende med i dag, skal jeg sende alle kvitteringene på neste forsøk i stedet? Har bestilt medisiner til neste forsøk og har allerede straks nådd grensen. Eller kan jeg sende inn kvitteringer nå?

Du skal få en bekreftelse fylt ut av legen på samme måte som for gjennomførte forsøk, hvor det er krysset av for avbrutt. Så sender du det inn sammen med kvitteringene, på samme måte som for et gjennomført forsøk. Du behøver ikke å vente på at neste forsøk er gjennomført før du sender inn for det avbrutte. Takk og pris at også avbrutte forsøk refunderes innenfor de 3 man får støtte til!

Du skal få en bekreftelse fylt ut av legen på samme måte som for gjennomførte forsøk, hvor det er krysset av for avbrutt. Så sender du det inn sammen med kvitteringene, på samme måte som for et gjennomført forsøk. Du behøver ikke å vente på at neste forsøk er gjennomført før du sender inn for det avbrutte. Takk og pris at også avbrutte forsøk refunderes innenfor de 3 man får støtte til!
Takk for svar, da ble det sikkert glemt i dag. Har ringt de så skal be de sende meg legeerklæring:)

Back
Topp