Avbrutt forsøk etter uttak..

Astra87

Forelsket i forumet
Har nå vært gjennom 1. søskenivf. Var på ul i forrige uke hvor vi fikk se 7 eggposer (lave eggreserver og produserer ikke mange egg). På uttak på onsdag så fikk de ut bare 4. Skikkelig skuffa, men satsa på kvalitet over kvantitet. Fikk tlf fra St Olavs i dag om at det ikke var noe egg å sette inn og at legen ville prøve en gang til i februar, og hvis jeg responderte like dårlig og eggene oppførte seg likt som nå så ville de sette sluttstrek. Jeg ble kjempeskuffa!!! At de sier det etter første avbrutte forsøk... Jeg er IKKE klar til å gi meg! Gikk på 300 ie gonal, skal ha det samme neste gang men i kombinasjon med 75 ie menopur. Noen som har erfaring med kombinasjon av gonal og menopur?

Huff, det var trist!
Rart at de vil sette sluttstrek så fort. Kanskje en ide å bytte sted? Har jo frott sykehus valg.

Jeg også har lite eggreserve, gikk på fostimon 450 i fire dager, så 300. Fikk fikk 3 egg et ble befrukta og satt inn.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Enig i at det er for tidlig å gi opp, spesielt med tanke på at jeg ser du er blitt spontant gravid tidligere, da kan ikke eggene dine være sååå dårlige! Stå på du, så krysser vi fingrene for at det blir på neste forsøk, så slipper de å lure på det mer! Føler med deg, det er skikkelig surt å måtte avbryte, og spesielt etter du har vært gjennom uttaket, og så blir alt for ingenting. Trøsteklem!

Tusen takk. Bytter til Medicus om de "gir oss opp", koste hva det koste vil. Jeg er overbevist om at det må finnes flere gullegg, jeg er tross alt bare 26. Satser på at litt menopur gjør susen!

Back
Topp