Mammatil2småsøte
Andre møte med forumet
Håper dette er ok å skrive om her, fant ikke helt ut hvor jeg kunne legge dette ut...Jeg og samboer har 2 flotte barn fra før, den yngste er 1 år nå. Vi har begge 2 vært klare på at vi ikke skal ha flere barn. Solgte unna alt av utstyr så fort det lot seg gjøre. Så skjedde det som ikke skulle skje, jeg var plutselig gravid! Han ville at jeg skulle ta abort, og jeg var selv ganske enig, vi var ferdig med babyer...men...så viste det seg at jeg vart ekstremt usikker, men etter mye om og men tok jeg den første abortpillen...angret(som sikkert er vanlig) umiddelbart, og gikk rett på google og googlet meg fram til at fosteret kan overleve den første abortpillen...Jeg kranglet mye med meg selv de neste 2 døgna. Og i dag når jeg troppet opp på sykehuset for å fullføre aborten hadde jeg bestemt meg for å be om ultralyd før vi evt satt inn utdrivningspillene. Og til min store overraskelse lever fosteret enda! Jeg vart helt satt ut! Og klarte selvsagt ikke fullføre i dag, jeg sa at det var en helt uholdbar tanke å sette inn de pillene og abortere et levende foster..jeg er fullstendig innforstått med at dette nok ikke går veien, at pillene har stoppet utviklingen og at det mest sannsynligvis ikke overlever, skal tilbake neste uke på ny ul for å sjekke om det fremdeles er liv. Men det jeg egentlig lurer på, har noen opplevd det samme? Starten en abort for så å avbryte? Og mitt andre spørsmål, noen gode tips til hvordan i helsikke jeg skal snakke med samboer om dette?? Kan nevne at han fikk sammenbrudd da jeg ble uplanlagt gravid med førstemann, og et nytt ett nå da jeg var gravid igjen og sa jeg ikke viste va jeg ville..så jeg har jo veldig dårlig samvittighet ovenfor han...men om fosteret mot all formodning skulle overleve og alt ser bra ut, så klarer jeg ikke å sette igang en ny abortprosess...dette har vert noen skikkelig tøffe uker...