avbestilling av lege time

zzzzzzzznorkfrøken

Forelsket i forumet
hadde lege time med dattra mi 10.09 og ringte 2 dager i forveien for og avbestille men ingen tok telefonen.fikk endelig tak i di samme dagen hun hadde timeog fikk endelig sagt i fra at vi ikke kunne ta den timen og fikk ny.i dag dukket det opp lege regning for at hun ikk hadde kommet.kan de sende regning på barn under 12 år????og enda jeg har virkelig prøvd og avbestille timen[:@]

Vet ikke... Jeg får regning hvis jeg ikke avbestiller til rett tid selv om jeg har frikort. Blir vel litt det samme?
Neste gang, send mail til de[:)]

ORIGINAL: MorTil2Gutter

Det er jo gratis for barn under 12 år.. Men da er det vel betaling for tapet på legesenteret du må betale... Da skulle du prøvd flere ganger pr dag å ringe eller faktisk dratt dit for å bestille ny time.... Du slipper vel ikke unna[:'(]

så lenge du har gjort ditt for å avbestille kan du ringe å klage de kan ikke forvente at du skal ta fri fra jobb for å gå å av bestille timen når d ikke hjelper å ringe

Sier det igjen jeg, send mail neste gang[:)] Er fryktelig enkelt. Jeg bestiller meg resepter over mail, for den tlfkøa kommer man aldri igjennom! [:'(]

ORIGINAL: 2Himalaga

så lenge du har gjort ditt for å avbestille kan du ringe å klage de kan ikke forvente at du skal ta fri fra jobb for å gå å av bestille timen når d ikke hjelper å ringe

ja jeg ringte jo i pausen på jobben,men er like vanskelig og få time som og avbestille men drøyt når man må begynne og sende mail,men det er en mulighet jeg må bruke fremover for og slippe fakturaer.takker for alle svar og tips[:)]

Du må alltid betale for timer du ikke har avbestilt, samme om det er barn under 12 år, eller om man har frikort. Ser du skriver at du ringte 2 dager i forveien, hvorfor prøvde du ikke dagen før også da? Evt. kan du prøve å ta det opp med de da, mulig de er snille å sletter regningen.

ORIGINAL: Tanntrollet09

Du må alltid betale for timer du ikke har avbestilt, samme om det er barn under 12 år, eller om man har frikort. Ser du skriver at du ringte 2 dager i forveien, hvorfor prøvde du ikke dagen før også da? Evt. kan du prøve å ta det opp med de da, mulig de er snille å sletter regningen.

jeg ringte dagen før også[:)]

Back
Topp