C Cecilie* Gift med forumet 16 Mar 2007 #5 ORIGINAL: Cathrine76 ble litt lite kanskje[:)] Hm....kanskje[:)] Men tusen takk!!![:D][:D]
C Cecilie* Gift med forumet 16 Mar 2007 #7 ORIGINAL: _maja_ Du har en nydelig liten gutt[:)] Tusen takk!!!![:D][:D][:D]
C Cecilie* Gift med forumet 16 Mar 2007 #9 ORIGINAL: Mayen80 Sånn kanskje? Iallefall dei måla som e he på min[:)] For stor.....[:(] Men tusen takk for hjelpen!!![:)]
ORIGINAL: Mayen80 Sånn kanskje? Iallefall dei måla som e he på min[:)] For stor.....[:(] Men tusen takk for hjelpen!!![:)]
Cathrine76 Forumet er livet 16 Mar 2007 #10 Det får eg opp på ditt bilde og- for å få det under 10kb må eg lage det såååå lite i paint
C Cecilie* Gift med forumet 16 Mar 2007 #11 ORIGINAL: Cathrine76 Det får eg opp på ditt bilde og- for å få det under 10kb må eg lage det såååå lite i paint [:D] Jeg vet... Gir opp!![:@][:D][:D]
ORIGINAL: Cathrine76 Det får eg opp på ditt bilde og- for å få det under 10kb må eg lage det såååå lite i paint [:D] Jeg vet... Gir opp!![:@][:D][:D]