Av visse grunner

Hæ? Hva er det du sier?
jaa.. ekkelt...
Fikk værtfall navnet på personene så jeg vet hvem det er nå. Men kjenner jo ikke personen eller har aldri møtt henne, men hun kunne masse om meg :O syns det er ekkelt også vet jeg ikke hvordan h*n fant meg her inne engang. Jeg er veldig anonym og diskre ang svangerskapet og holder lav profil for tiden så det er litt skremmende

jaa.. ekkelt...
Fikk værtfall navnet på personene så jeg vet hvem det er nå. Men kjenner jo ikke personen eller har aldri møtt henne, men hun kunne masse om meg :O syns det er ekkelt også vet jeg ikke hvordan h*n fant meg her inne engang. Jeg er veldig anonym og diskre ang svangerskapet og holder lav profil for tiden så det er litt skremmende
Hva ville h*n?? Creepy! :/ vet h*n hvem du er i virkeligheten? Oæææ :/ ekkelt!

Hva ville h*n?? Creepy! :/ vet h*n hvem du er i virkeligheten? Oæææ :/ ekkelt!
yes fikk inntrykk av at denne person har brukt en del tid på å finne meg gjennom mine slagsannonser på finn, bloggen og til slutt her. Skjønner ikke hvordan det er mulig en det er creepy. Blokkerte alle fremtidige samtaler og tok vare på brukernavn itilfelle det skulle bli noe mer. Ta kommer jeg til å ta kontakt med forumansvarlig.

fysj å fy.....sånn er ekkelt!

Huh?? Merkelig! Og veldig creepy....!

Kanskje en hemmeli beunder. Han har vel "heka" seg inn I pc din, vet alle passord, samtaler etc. Kanskje d er noen du kjenner I virkeligheten. Noen du jobber sammen me? Fins mye rart.blir d for ille anmeld d.

Ææh ekkelt :( Hater sånt, blir helt paraniod og tror de kommer hjem til meg og slikt..

Sent from my iPhone using BV Forum

Kanskje en hemmeli beunder. Han har vel "heka" seg inn I pc din, vet alle passord, samtaler etc. Kanskje d er noen du kjenner I virkeligheten. Noen du jobber sammen me? Fins mye rart.blir d for ille anmeld d.
Det er en hun :O

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff så utrivelig!! Du må ikke nøle med å melde det inn til forumansvarlig hvis det vedvarer, sånt er bare ikke trivelig i det hele tatt:mad:

Synes ikke du er så anonym :) aner ikke hvem du er. Men vet hvem mannen din er. Du er veldig aktiv, har lagt ut bilde av barnet ditt, blogger aktivt osv. Vet hvem by du er fra, hven skole og linje. for noen som kjenner deg litt er det ikke vanskelig å skjønner - men for noen helt ukjente skal det ikke væte enkelt. Creepy!
Jeg har en følger her inne jeg ikke aner hvem er :p

Slettet da det ikke har vært hensikten å ødelegge for trådstarter,og innså at dette ble forslemt. Ikke hennes feil

Last edited:
shit!!! Hva i alle dager er dette fornoe syke greier?
Dette, og det påfølgende svaret,er noe av det verste jeg har sett!!
Håper inderlig dere klarer å finne ut av dette.

Back
Topp