Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ble kontakt på pm i går av en eller annen som har prøvd å komme i kontakt med meg en stund visst nok syns det var litt ekkelt men så ombestemte jeg med vil ike la en eller annen ukjent person styre med
Æsj så ekkelt!ble kontakt på pm i går av en eller annen som har prøvd å komme i kontakt med meg en stund visst nok syns det var litt ekkelt men så ombestemte jeg med vil ike la en eller annen ukjent person styre med
jaa.. ekkelt...Hæ? Hva er det du sier?
Hva ville h*n?? Creepy! :/ vet h*n hvem du er i virkeligheten? Oæææ :/ ekkelt!jaa.. ekkelt...
Fikk værtfall navnet på personene så jeg vet hvem det er nå. Men kjenner jo ikke personen eller har aldri møtt henne, men hun kunne masse om meg :O syns det er ekkelt også vet jeg ikke hvordan h*n fant meg her inne engang. Jeg er veldig anonym og diskre ang svangerskapet og holder lav profil for tiden så det er litt skremmende
yes fikk inntrykk av at denne person har brukt en del tid på å finne meg gjennom mine slagsannonser på finn, bloggen og til slutt her. Skjønner ikke hvordan det er mulig en det er creepy. Blokkerte alle fremtidige samtaler og tok vare på brukernavn itilfelle det skulle bli noe mer. Ta kommer jeg til å ta kontakt med forumansvarlig.Hva ville h*n?? Creepy! :/ vet h*n hvem du er i virkeligheten? Oæææ :/ ekkelt!
Det er en hun :OKanskje en hemmeli beunder. Han har vel "heka" seg inn I pc din, vet alle passord, samtaler etc. Kanskje d er noen du kjenner I virkeligheten. Noen du jobber sammen me? Fins mye rart.blir d for ille anmeld d.