Av og til murringer/smerter i nedre mage, andre?

Desemberspire20

Ønske om en liten spire ❤️
Jeg føler av og til det er litt vondt i nedre mage, og har før hatt 3 SAer men det føles ikke det samme. Lurer på om dette kanskje er at livmoren strekker seg :) Er 4+0 idag.

Noen andre som føler på det eller har følt på det? Det kommer bare av og til, og går bort etter ca 20 sekund.

Jeg føler meg veldig støl og hard nederst i magen... husker ikke hvordan jeg har hatt det de andre gangene, men føler meg hvertfall aldri slik når mensen kommer. Tipper det du beskriver er livmoren som vokser ja :)

Låter helt normalt. .Har haft det där sen uke 4 . Konstigt nog så har jag det varannan dag :p

Jeg har det hele tiden. Ble verre i dag da det var en stress dag på jobb. Kjennes ut som menskramper. 4+0 i dag.

Ikkje direkte vondt, men kan minne om menssmerter. Mein å husk æ hadde d sist å, så d e nok berre livmora som strekk å veks litt:)

Jeg startet med litt smerter i uke 4 og er nå i uke 6 i morgen. Såpass vondt at tårene nesten kommer. Men gir seg heldigvis etter en stund. Funker best å legge seg kjenner jeg. Krøke meg sammen som en ball

Kjenner meg litt sånn hard og stram nederst i magen ja. Ikke som mensmurringer, for er ikke vondt, bare litt rart... Tror det er livmora som vokser og strekker seg litt, og er helt normalt :) Husker jeg hadde sånn med førstemann også, men da var det mere vondt. Og det er visst vanlig at det er mer vondt første gang. Har man vært gravid før er livmora mer flexibel. Var i allefall det jeg fikk forklart da jeg gikk gravid med førstemann :p

Back
Topp