Av og på knapp

Mamma.07/09/11.

Forelsket i forumet
Kunne virkelig ha tenkt meg en av og på knapp for tankene mine til tider..
For når jeg gikk med eldsta, så døde bestemor 1,5 mndr før hun kom til, og når jeg gikk med minsta så skjedde det jo en del (om noen husker tråden jeg hadde på det andre forumet om året 2009) Så i går og i hele natt har jeg ligget og tenkt på hva vil skje denne gangen.. Det er slitsomt.. Og hvis jeg skal gå å tenke sånn hele svangerskapet tror jeg at jeg kommer til å bli gal tilslutt, og hele svangerskapet vil jo bli negativt..

Håper det går greit denne gangen.
Gratulerer med graviditeten [:D]

Er ofte jeg også savner en slik knapp, er slitsomt når tankene først begynner å svirre i toppen. Var veldig ille ukene før mamma døde, nå merker jeg at kroppen har roet seg litt for slipper å bekymre meg for hvordan mamma har det. Nå er det mer om hvordan pappa vil klare seg i tiden fremover, fysisk klarer han seg helt fint, men psykisk er ikke lett å si.

Håper, og tror, du får et svangerskap uten at noe skjer med deg og dine. Sikkert lett for meg å si at du må prøve å tenke på lille nurket i magen, og glede seg over at dere snart er en fin familie på 5 [:)]

Kanskje du kan prate med jordmor om det eller noen andre lege, en god venninne eller psykolog.
sender en trøsteklem[:)]

og gratulerer så mye med den lille i magen[:)]

Back
Topp