Av alle ting...

¤ Martini ¤

Gift med forumet
Så lyster jeg på kræsj pink!

Serriøst, jeg er innom butikken stadig vekk bare for den isen!
Blei så lei meg da de var tomme for det i kantina på skolen :(

Hva lyster dere på`?

Her går det i kræsj pink, sitroner og VANN!! <3

Har ingen spesielle lyster eller diller, jeg. Hadde det ikke sist heller...

Jeg kaster opp av vann jeg... Er seriøst lei av å ikke kunne drikke vann!

Ingen diller her ennåheldigvis,så her putter jeg bare i meg det jeg har lyst på der og da...:) sist svangerskap måtte jeg spise en eske med grønne stenfrie druer hverdag.

jeg har ikke lyst på NOEN ting, er fortsatt kvalm, og dytter i meg det nærmeste jeg finner når jeg ikke holder ut mer, om det er en yoghurt, brus eller cheeseburger gjør samme nytten!
MEN jeg har spist 3 epler idag når jeg tenker meg om, så kanskje det er en greie jeg holder på å vokse på meg :p

mmm kræsj pink !!
...pære-isen er ganske god den også

Sist hadde jeg totalt dilla på kald skummet melk!
Kjenner den begynner å komme sigende nå også, hehe... .

lille gull på veg.... skrev:
Jeg har fått dilla på friskis :) Elsker det :)

hahaha det hadde jeg helt dilla på i forrige svangerskap! Men kun den fra boks med ti stykker i, for den passet best i munnen :p Den man får kjøpt alene er alt for stor på en måte hehe..

Denne gangen har jeg egentlig ikke fått så mange diller enda, men takler ikke å spise sjokolade noe mer, og det har jo jeg alltid vært glad i! også er det veldig godt med vann, og sjokolademelk fra litago!

Har dilla på ostesmørbrød jeg da :) ellers gleder jeg meg til å kunne drikke kaffe igjen, nå smaker det nemlig dritt av kaffe :(

sommerfugler85 skrev:

lille gull på veg.... skrev:
Jeg har fått dilla på friskis :) Elsker det :)

hahaha det hadde jeg helt dilla på i forrige svangerskap! Men kun den fra boks med ti stykker i, for den passet best i munnen :p Den man får kjøpt alene er alt for stor på en måte hehe..

Denne gangen har jeg egentlig ikke fått så mange diller enda, men takler ikke å spise sjokolade noe mer, og det har jo jeg alltid vært glad i! også er det veldig godt med vann, og sjokolademelk fra litago!

Akkurat som meg det! Sjokolade har alltid vært min svakhet, men nå spiser jeg ikke det lenger. Pepsi Max har også vært min bestevenn, men klarer ikke drikke det mer. Nå går det kun i vann. Ikke det at det er noe særlig negativ med tanke på kroppen da :P

Grønne epler, isbiter og lakris!!!

Ikke fått noe diller enda, uten om appelsin juice men d er av og på, sist hadde jeg dilla på sjokolade, nå klarer jeg ikkje tanken på det så håper d fortsetter, og potet med saus hadde jeg og dilla på i tillegg til appelsiner, mandariner og appelsin juice;) håper bare den sjokolade dilla holder seg maaaaange borte, la nemlig på meg 60 kg sist:(

Back
Topp