Av alle ting...

Kiwi86

Elsker forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
.....så sitter jeg å tenker på navn til spiren i magen[8D] er vel kanskje litt tidlig, men sånn er det da bare...vet ikke helt jeg altså...vi er helt blanke på guttenavn denne gangen, sleit virkelig sist gang også da vi fikk Alexander, var så vanskelig...[&:] vi har faktisk diskutert jentenavn for lenge siden att vis vi fikk en jente i fremtiden så skulle hun hete MARTINE men gudene må nå vite om det blir det vis det er en jente i magen da...det får da vise seg[:D]

hehe.. tenker en del på navn vi og allerede..[;)]

Er koselig og kalle opp igjen da, men i min familie er det ikke vanlig...pluss att min samboer har såpass sjeldent etternavn så da må vi nesten ha noen navn som ingen andre i slekten vår har[:D] vet aldri om det kommer til å bli det prinsessa vår heter da om det er jente, hehe...kan vel sitte og snakke om det og faktisk nesten bestemme oss for det, men er lettere og se når babyen blir født hvordan den ser ut å om den passer til navnet[:D] gleder meg sånn til ordinær UL jeg, så kanskje vi får vite hva det er for noe som skjuler seg inni magen min <3

Hvis vi får ei jente så håper jeg også at hun kommer til å hete Martine.[:)]  Hvis det blir det navnet så bli hun oppkaldt etter bestemora mi som hadde det som mellomnavn.[:)]

søtt navn da[:D] jeg syns Martine er kjempe fint, men om det passer vet jeg ikke[:D]

har tenkt litt, men ikke noe sikkert....[:)] mange navn på lur... [8|] 
Gutt... Anton, Alvin....
Jente... Wilma, Maribel... nå kom jeg plutselig ikke på noen...

hehe...blir sånn...[;)][8D]

JeNtE : Martine, Sofie, Maja, Michelle, Isabella....

GuTt: Linus....hmm...husker ikke flere nå...

He, he. Jeg har guttenavn klart[8D]

Jeg har også tenkt på navn. Blir det gutt blir det kanskje Fredrik :) Blir det jente har jeg ikke peiling :o

olivia også er fint... og Lucy...[:)]

hehehe jeg hadde allerede bestemt i uke 5 at det skal bli en jente... [;)]
så har navn både til gutt og jente. [:D]
men disse kommer nok til å forandre seg litt etterhvert som ungen kommer... [;)]

(jente)tenk om ungen kommer ut og det ikke er noe Lone? eller en Camilla? tenk om det er en Trude?
(gutt) og han ikke er noen aleksander, men en Tore-Andre?

Jeg har aldri helt skjønt den greia med at ungen ikke ser ut som det navnet man har bestemt seg for... men jeg er kanskje litt rar der... for sist var jeg innstilt på navnet fra før ul :p Mannen måtte bare overtales, hvilket gikk greit etterhvert..

Tulla vår kler nå navnet sitt veldig godt synes jeg [:D] Mange synes det høres vårlig ut, og når hun da er en bestemt liten solstråle, synes jeg det passer perfekt [:D]

Mannen har alltid sagt at hvis vi fikk gutt skulle han hete Nikolaj. Jeg sa greit, men ungene våres skal ha dobbeltnavn. Så jeg håper han kan hete Kyle Nikolaj. Tidligere hadde vi avtalt Storm Nikolaj, men Storm er blitt så sinnsykt vanlig... Kyle er iaffal ikke vanlig i Norge ;)

Blir det jente vil jeg hu skal hete Ada Iselilja, men jeg vet ikke om mannen min er overtalt på det [8D]

Reglene mine er at minst et av navnene skal være greit utalelig på engelsk, ingen særnorske bokstaver, og 1 av navnene skal være veldig få i Norge som heter... [8D] Hvilket også er tilfelle med vår nåværende datter sitt navn. [;)]

Men jeg kan ikke avsløre det enda, for da blir jeg nok veldig gjenkjennelig..

Hvis det blir ei jente, så er det nok ei lita Ingrid inni der.

Hvis det blir en gutt, så er jeg mer usikker. Jeg liker Torstein og Peder, men samboeren min er fryktelig uenig. Ikke at HAN har noen forslag, da. Neida, det er min jobb, han skal bare legge ned veto, han [:'(]

har tenkt litt vi og :) er så lett å la seg rive med..

jeg har alerede bestemt meg for guttenavn. den skal hete Rikard etter min storebror som døde av hjertestans for 4 år siden.. tror had hadde blitt glad for det..

hvis d blir ei jente så får sambo bestemme [;)]

Back
Topp