Jeg har aldri helt skjønt den greia med at ungen ikke ser ut som det navnet man har bestemt seg for... men jeg er kanskje litt rar der... for sist var jeg innstilt på navnet fra før ul :p Mannen måtte bare overtales, hvilket gikk greit etterhvert..
Tulla vår kler nå navnet sitt veldig godt synes jeg [:D] Mange synes det høres vårlig ut, og når hun da er en bestemt liten solstråle, synes jeg det passer perfekt [:D]
Mannen har alltid sagt at hvis vi fikk gutt skulle han hete Nikolaj. Jeg sa greit, men ungene våres skal ha dobbeltnavn. Så jeg håper han kan hete Kyle Nikolaj. Tidligere hadde vi avtalt Storm Nikolaj, men Storm er blitt så sinnsykt vanlig... Kyle er iaffal ikke vanlig i Norge ;)
Blir det jente vil jeg hu skal hete Ada Iselilja, men jeg vet ikke om mannen min er overtalt på det [8D]
Reglene mine er at minst et av navnene skal være greit utalelig på engelsk, ingen særnorske bokstaver, og 1 av navnene skal være veldig få i Norge som heter... [8D] Hvilket også er tilfelle med vår nåværende datter sitt navn. [;)]
Men jeg kan ikke avsløre det enda, for da blir jeg nok veldig gjenkjennelig..