Av alle rare ting man gjør som gravid...

plingrid

Forelsket i forumet
Tenkte jeg skulle dele med dere min fantastiske tabbe for noen dager tilbake... jeg fylte bensin på dieselbilen vår!!! [:@] Dette hadde AALDRI skjedd om jeg ikke var gravid. Det er jeg 110 % sikker på! Det er mamma og pappa som driver bensinstasjonen og verkstedet - jeg er praktisk talt vokst opp der og derfor vant til å kjøre mange ulike biler, bensin eller diesel har ikke noe å si! Men så klarer jeg altså dette kunststykket å fylle bensin på egen bil når det skulle vært diesel.

Når det er sagt, jeg har vært griseheldig, bilen går som ei klokke etter å ha blitt tappet av og påfylt diesel. Det er utrolig - endelig litt flaks også! Hvis ikke hadde det fort gått 100tusen til ny motor! [:D]

Flere morsomme gravidtabber??

Å kjære vene da blir liksom melka i frysern, sjokolade i komfyren og slikt bare bagateler altså [&:]
Men enda godt flaksen var på din side denne gangen [8D]
Konse, konse fra nå, nå er vi snart i mål [;)]

Hehe, nei kommer ikke på noe konkret akkurat nå, men merker jo at ammetåka setter inn tidlig... [&:][:D]

Dette var god lesing[:)] Nå fikk jeg letta litt på skuffelsen over å stryke på en eksamen forrige dagen[X(] Har vært så skuffa og oppgitt over meg selv. Og irritert over at det går an å glemme så mye, og få sånn jernteppe. Men jeg rydder ikke ut av oppvaskmaskinen før det er reint, og setter det på rett plass. Jeg treffer brødskiva med majonesen, fyller diesel og ikke bensin på bilen, setter melka i kjøleskapen og har ellers kontroll og orden på det meste[:)]

Det sure for meg er at jeg nå må lese meg opp igjen og ta den eksamenen til jul[:(] Det blir sikkert lett som tobarnsmor... Men har heldigvis mye familie og venner rundt oss som hjelper til[:)]

Hihi, så gøy å lese [:D] Ja, har vært veldig heldig - kjøpte ny bil her i januar/februar til 200000, så hvis den hadde gått fløyten nå så vet jeg ikke hva som skulle skjedd... Merker at jeg i det hele tatt er mer "klumsete" når jeg er gravid enn ellers. Lurer på om de to inni magen stjeler hjerneceller også. Jeg mister ting lett som bare det, knuser glass i ett kjør, for ikke å snakke om min egen balanse (har vel noe med forflyttet tyngdepunkt også da).

Så jenter, ingen tvil om at kroppen vår gjør en stor jobb med å bære frem et barn, vi "mister" liksom oss selv på en måte [:)]

*fulliull*: neste gang greier du eksamen - å stryke er ingen krise (min svigerinne holder nå på å stryke på sitt 6. forsøk - og hun har ingen graviditet eller barn å skylde på)... jeg skulle egentlig levere inn eksamen når jeg ventet storebror for tre år siden (hjelp, han er blitt stor), men innså at kapasiteten min ikke var den samme. Så ventet til året etterpå... ikke at motivasjonen er på topp når man er hjemme i permisjon, men utrolig hva man greier altså [:D]

ORIGINAL: Sisko

Her går det heldigvis i å rydde tingene fra oppvaskmaskinen inn i kjøleskapet, ta majones på hele talerkenen i steden for på brødskiva og helle vannglasset ut over hele kjøkkenbenken i steden for i vasken.. Kanskje like greit jeg pleier å gi beskjed til sambo når bilen trenger diesel[:D] Nå har jeg faktisk ikke hatt noen "tabber" de siste dagene.. Tror jeg.. Anna enn at jeg glemmer hvem jeg er, hvor jeg hører hjemme og hva jeg egentlig holde på med[:-]

Hahahahaha[:D] Herlig latterkrampe!

Back
Topp