Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
har nesten konstante menssmerter i ryggen (og litt forran)... har hørt at menssmerter kan være modningsrier, men man kan jo ikke ta tiden på noe som er mer eller mindre konstant???... noen som plages med det samme??
Jeg er også plaget med mensliknende smerter samt noen vanvittige nedtrykks smerter som får meg til å stå i bro... Men det er liksom ikke noe mer som skjer enn det.. Frustrerende siden jeg er 41+2 uker på vei... Skulle jo ha født allerede...
ja, det skjønner jeg.. krysser fingrene for at det snart er over (det er det jo, men at det skjer før du trenger å dra på kontroll..) hvor lenge har du hatt de konstante smertene da?? orker ikke å gå i over en uke til med dette...kommer sånn kniplignende smerter innimellom også, men de varer jo bare noen sekunder..
Har hatt de en stund.. Ikke hele tiden, men sånn av og til. Enkelte dager ikke i det hele tatt.. Skikkelig frustrerende!
Men dette er jo så forskjellig fra person til person at det sikkert ikke går an å sammenligne heller. Plutselig er fødselen i gang og vi har skikkelige rier som det ikke går an å ta feil av[:D]
Jeg håper på at det er det som kommer til å skje, og ikke at jeg blir satt i gang...