AUUUUUUUUU

Lille Snodig

Glad i forumet
Våknet i natt med en sinnsyk krampe i leggen.
Flere som har hatt det?? Var fillern meg værre enn å føde. Var så ille at jeg gruer meg til å legge meg i kveld[&:]

De siste nettene har jeg faktisk hatt mye kramper i leggene.. Det er så satans vondt[:@]

Jeg har også slitt med leggkramper de siste ukene [&:] Forbaska vondt!
Nå våkner jeg heldigvis før de trår til skikkelig, så jeg får strekt på beinet.

Har hatt sånn eg åg i någen nette nå [:(]
jørr fa..så vondt[:'(]..

Jaaa! aoooouuuu![:@]
Har heldigvis lært noen øvelser på gravid-yoga for å få krampa vekk fort

Jeg hadde kramper sist jeg gikk gravid, kunne våkne opptil flere ganger hver natt med kramper i begge leggene og alt jeg klarte var å skrike av smerte[&:] Denne gangen har jeg sluppet unna de helt store, bare noe få i foten... Men vet godt hva du snakker om ja, håper du får en krampefri natt i natt da[:)]

åjaa...i natt..har hatt problemer med å gå i dag pga av det..helt for j....lyst å bare skrike ut i smerte..men da hadde jeg sikkert skremt vettet av dattera mi som låg i rommet ved siden av og sov :)

åååh, det er så jævlig vondt :s
jeg fikk så vondt at jeg tårene begynte å renne en dag jeg [8|] det var ekstremt vondt.
men er om natta jeg får det da.

Jeg har kramper i begge leggene samtidig hver natt opp til flere ganger. [&:]

Jeg hadde det noen ganger i 2.tri. Men det var vondest første gangen syns jeg. Helt sykt vondt var det!! Glad jeg ikke har vært plaga med det siden.
Jeg fikk det forresten av å strekke meg....

Håper du slipper det flere ganger [:)]

melk kan hjelpe fordi krampen kan komme av at du har lite kalsium som fører til at cellene ikke får overført signaler på riktig måte.
anbefaler også å flexe foten, altså istedenfor å strekke ut så drar du tærne mot kneet[:D] Da får du strukket muskelen bedre enn om du bare strekker beinet.

Vet det er vondt, har selv mye erfaring med kramper etter 12år med klassisk ballett, men disse tipsene hjelper faktisk[;)]

ORIGINAL: LittlePrince

Jeg har også slitt med leggkramper de siste ukene [&:] Forbaska vondt!
Nå våkner jeg heldigvis før de trår til skikkelig, så jeg får strekt på beinet.

Samme her, men er helt øm i leggen dagen etterpå.. Men har også fått kramper i låret faktisk!

Kramper er så vondt.. [:@][:'(] Jeg har vært plaga med det jeg også..
Men jeg synes det hjelper å spise banan hver dag eller ta Magnesium tilskudd. (Det anbefalte jordmor!)

Back
Topp