Auuuuuu

Emani82

Elsker forumet
Puppa mine:(( er det mulig å bli så ømme da.. Merker dere dem??;)

Åhhh! Du er heldig!! Jeg går å kjenner etter hele tida, men meste jeg får er pittelitt ilinger av og til. Det plager meg veldig, da jeg var gravid i høst hadde jeg så vondt at det var umulig å ligge på rygg, for tyngdekraften tok de, hehe.... Men nå?? INGENTING!! Blæh!

carrie skrev:
Åhhh! Du er heldig!! Jeg går å kjenner etter hele tida, men meste jeg får er pittelitt ilinger av og til. Det plager meg veldig, da jeg var gravid i høst hadde jeg så vondt at det var umulig å ligge på rygg, for tyngdekraften tok de, hehe.... Men nå?? INGENTING!! Blæh!

De blir visst ekstra vonde når en går på crinone også.. Men tror jeg skal være glad for alle symptomer asså;)) men er så vidt jeg klarer å gå;)) haha..

Mine er kjempevonde. Men de er ganske små, så jeg har ikke den tyngdefølelsen ;p kanskje de blir litt større nå? :D

Annanna skrev:
Mine er kjempevonde. Men de er ganske små, så jeg har ikke den tyngdefølelsen ;p kanskje de blir litt større nå? :D

Samme som jeg håper.. De syns så vidt til vanlig;)) krysse for at vi klarer å få dem litt større da;) haha...

Back
Topp