Auuuuu!!!

babyT

Forumet er livet
Dette er vondt! Har tatt en paralgin forte og en paracet, men det er fortsatt vondt. Hjalp litt tidligere idag, men denne dosen ser ikke ut til å virke så godt, og det er snart en time siden jeg tok paralginen [:(]

Håper virkelig dette er siste mens på minst ett år!

Off...det er ikke godt med mens-smerter...jeg plages oxo veeeldig med dette..[:@]
jeg håper oxo at jeg hadde min siste mens denne måneden på 1 år,det hadde vært deilig det=))[:)]

Det er faktisk så ille hver mnd at jeg flere ganger har tenkt at om dette ikke bedrer seg etter en fødsel, så vurderer jeg faktisk å fjerne livmora når jeg har fått de ungene jeg vil ha. Det er jo ikke annet enn trøbbel med den [:(] Kanskje en desperat tanke, men den har dukka opp flere ganger...

klem til deg!
sitter på samme viset selv, varmelaken og varmeflaske --> me love!
håper dette er siste gang på lenge, og at vi begge blir av de som slutter å ha vondt etter graviditet [:)]

Der må du kansje tenke deg godt om...fordi om du har fått alle ungene du vil ha så er det mye som kan skje...men etter fylte 35år så er det kansje ikke så aktuelt med flere barn heller da,viss du har fått de du vil ha...?
Hmmm...håper at mens-smerter forsvinner litt etter en fødsel,det hadde gjordt seg det[:)]

ORIGINAL: CiZzYeN

Der må du kansje tenke deg godt om...fordi om du har fått alle ungene du vil ha så er det mye som kan skje...men etter fylte 35år så er det kansje ikke så aktuelt med flere barn heller da,viss du har fått de du vil ha...?
Hmmm...håper at mens-smerter forsvinner litt etter en fødsel,det hadde gjordt seg det[:)]

Det er jo ikke noe jeg ville gjort uten å først tatt en lang tur inn i tankeboksen. Har ikke planer om å gjøre det, men tanken har sterifa meg flere ganger i fortvilte øyeblikk.

Har jo hørt flere si at smertene avtar etter fødsel, så håper jo det gjelder meg også.

ORIGINAL: dumidalia

klem til deg!
håper dette er siste gang på lenge, og at vi begge blir av de som slutter å ha vondt etter graviditet [:)]

Du må ikke glemme sjokolade! [;)] Den lindrer jo litt

ORIGINAL: babyT?

ORIGINAL: dumidalia

klem til deg!

Du må ikke glemme sjokolade! [;)] Den lindrer jo litt

den lindrer mye for de som ikke kjører lav-karbo, ja.... pepsi max er liksom ikke det samme..
mannen spurte i morges om det var noe jeg ville at han skulle kjøpe før han dro på jobb.. jaaa, safari cookies, troika, stratos og cola! men han bare lo...    makan!

babyT og Dumidalia WOOooow  vil vel ikke si at dere er godtesjuke jenter[8D]

Greit jeg kjønner dere godt jeg når det gjør såvondt, så er det jo greit å trøstespise litt, eller kanskje det ikke lønner seg i lengden. Håper dere har god forbrenning da[;)]

ikke noe kjekt med disse smertene...... prøv varmeflasken og legg deg godt på siden,se om det hjelper snuppa

god bedring til deg[:)]

ORIGINAL: twinanne

babyT og Dumidalia WOOooow  vil vel ikke si at dere er godtesjuke jenter[8D]

Greit jeg kjønner dere godt jeg når det gjør såvondt, så er det jo greit å trøstespise litt, eller kanskje det ikke lønner seg i lengden. Håper dere har god forbrenning da[;)]

Har nå som regel slitt med noen kilo for lite, jeg da. Så tror ikke litt ekstra sjokolade de dagene jeg har TR-besøk er så ille for min del [;)] Spiser jo ganske sunt ellers.

ORIGINAL: livslyst

ORIGINAL: babyT?

Dette er vondt! Har tatt en paralgin forte og en paracet, men det er fortsatt vondt. Hjalp litt tidligere idag, men denne dosen ser ikke ut til å virke så godt, og det er snart en time siden jeg tok paralginen [:(]

Håper virkelig dette er siste mens på minst ett år!

Vondt ennå du da... Så dumt! Hadde litt sterkere smerter enn vanlig jeg også under dette tantebesøket, men ikke som deg.
Håper det gir seg snart. God bedring til deg!

Det gjør vondt hele tiden. Hjelper jo litt med tablettene, men de tar langt fra bort smertene dessverre. Prøver å ligge så mye som mulig i ro, for da er det ikke så vondt, men må jo opp på do innimellom, og så må jeg jo spise.

uff, det var voldsomt til klaging fra meg idag [&:]

Back
Topp