Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: CiZzYeN
Der må du kansje tenke deg godt om...fordi om du har fått alle ungene du vil ha så er det mye som kan skje...men etter fylte 35år så er det kansje ikke så aktuelt med flere barn heller da,viss du har fått de du vil ha...?
Hmmm...håper at mens-smerter forsvinner litt etter en fødsel,det hadde gjordt seg det[:)]
ORIGINAL: babyT?
ORIGINAL: dumidalia
klem til deg!
sitter på samme viset selv, varmelaken og varmeflaske --> me love!
håper dette er siste gang på lenge, og at vi begge blir av de som slutter å ha vondt etter graviditet [:)]
Du må ikke glemme sjokolade! [;)] Den lindrer jo litt
ORIGINAL: twinanne
babyT og Dumidalia WOOooowvil vel ikke si at dere er godtesjuke jenter[8D]
Greit jeg kjønner dere godt jeg når det gjør såvondt, så er det jo greit å trøstespise litt, eller kanskje det ikke lønner seg i lengden. Håper dere har god forbrenning da[;)]
ORIGINAL: livslyst
ORIGINAL: babyT?
Dette er vondt! Har tatt en paralgin forte og en paracet, men det er fortsatt vondt. Hjalp litt tidligere idag, men denne dosen ser ikke ut til å virke så godt, og det er snart en time siden jeg tok paralginen [:(]
Håper virkelig dette er siste mens på minst ett år!
Vondt ennå du da...Så dumt! Hadde litt sterkere smerter enn vanlig jeg også under dette tantebesøket, men ikke som deg.
Håper det gir seg snart. God bedring til deg!