auuuuu.......

MLS

Glad i forumet
noen som har hatt sånn stikking, (nesten som når man får krampe i leggen) øverst i magen. midt i, så går det lissom utover?? hva kan det være? hatt det siden morran idag.. kommer og går...  (vanskelig å forklare...)

Det er kanskje kynnere...
[8|]

Det høres ut som det Jeg får hvis Jeg for eksempel strekker meg litt for fort, Eller litt for brå bevegelser.
Da blir det kjemevondt på sidene.
Er det sånn vondt du Mener..?????

Går ann å ringe legevakt eller jordmor som har vakt.  Like greit for å roe seg.  Legene gjør ikke så mye når man er lite på vei.  Opplevde noe lignende, men med blødninger i uke 5.  De forbereder deg på det verste og ber deg ta det med ro....   Men livmoren er i forandring... 
Lykke til!!!

ja, det er noe ala sånn som det tror jeg... sånn at du strekker deg eller litt brå bevegelse... kanskje bare ringe å høre ja...

Hei
Jeg var hos jordmor i dag, og spurte om akkurat det. Og det hun sa var at livmoren er festet til skjelettet med små tråder på en måte, og når da livmoren vokser så strekker disse på seg så man kan kjenne sånne stikk. ikke alle som gjør det (jeg gjorde det ikke forrige gang...) men veldig vanlig og helt ufarlig :-)

oj, ja det kunne jo høres ut som grunnen ja[:)]
ikke noe godt nei[:@]

takker for svar[;)]

Back
Topp