Auuuuu!

Turbo10na

Flørter med forumet
Novemberlykke 2018
Herreminjuledag! Så vondt i underlivet! Kjennes ut som jeg deles på midten jo! Har slitt med bekkenet lenge men dette er helt anderledes! Hadde det ikke slik med førstemann...! Har også hatt murringer i korsrygg nesten som menssmerter,mye slimaktig utflod og kraftige kynnere de siste to dagene... flere som har det slik? Bare understreke at jeg ikke er bekymret!!! Bare lurer siden jeg ikke hadde det slik med førstemann...der startet alt med vannavgang! Er det dette som kalles modning? Er 35+0 i dag førstemann startet med vannavgang 36+3...

Herreminjuledag! Så vondt i underlivet! Kjennes ut som jeg deles på midten jo! Har slitt med bekkenet lenge men dette er helt anderledes! Hadde det ikke slik med førstemann...! Har også hatt murringer i korsrygg nesten som menssmerter,mye slimaktig utflod og kraftige kynnere de siste to dagene... flere som har det slik? Bare understreke at jeg ikke er bekymret!!! Bare lurer siden jeg ikke hadde det slik med førstemann...der startet alt med vannavgang! Er det dette som kalles modning? Er 35+0 i dag førstemann startet med vannavgang 36+3...

Kan det være slimproppen din som driver å går? Begge mine vaginale fødsler startet med det. Slimproppen gikk med nr 2 på dagen og vannet gikk kl 23.30 spontant på kvelden. Riene satte igang med en gang vannet gikk. Det kan også være snakk om modning og masrier på en måte. Har de siste 2 dagene selv hatt mensensmerter og hyppige intense kynnere. Hold oss oppdatert kjære deg:Heartbigred

Har hatt problemer med å sove i det siste pga kynnere snakket med jordmor om dette. Hun sa at dette er modningskynnere og det høres ut som du ikke vil gå over termin hvertfall. Det var den beskjeden jeg fikk. Har forresten også hatt en del utflod.

Natt til i dag har det ikke vært så vondt. Men selv hadde jeg ringt nå om det ikke hadde roet ned. Det holdt på i 4 netter og var helt utslitt nå.

Bedre å ringe en gang for mye mener nå jeg... Hadde en fødsel fra start til slutt på 2 timer med andre mann

Wæææ!!! Nei nei det er alt for tidlig! Jeg har fortsatt ting som må fikses og gjøres klar før lillemann kan komme! Satser på at det roer seg og han holder seg inne iallefall til uke 37 :nailbiting: shit nå er det plutselig ikke lenge til tiden er inne og jeg kjenner meg ikke klar o_O

Hadde ringt føden å fått en sjekk på hvordan ståa er. Startet slik med meg sist, vannet gikk aldri - det ble tatt på sykehuset. ;)

Har hatt problemer med å sove i det siste pga kynnere snakket med jordmor om dette. Hun sa at dette er modningskynnere og det høres ut som du ikke vil gå over termin hvertfall. Det var den beskjeden jeg fikk. Har forresten også hatt en del utflod.

Natt til i dag har det ikke vært så vondt. Men selv hadde jeg ringt nå om det ikke hadde roet ned. Det holdt på i 4 netter og var helt utslitt nå.

Bedre å ringe en gang for mye mener nå jeg... Hadde en fødsel fra start til slutt på 2 timer med andre mann

Hva er forskjellen på vanlige kynnere og modningskynnere? :)

Hmm... tror nok jeg avventer litt... føler ikke det er så ille at jeg behøver ringe føden, så lenge jeg kjenner godt med bevegelse og liv er jeg ikke bekymret! Men Om det ikke gir seg iløpet av natten eller morgendagen tar jeg nok kontakt ellers avventer jeg til tirsdag og ktr time. Er satt opp til ukentlig ktr framover :-)

Kynnerne har økt i mengde og intensitet her. 34+4. Hagler på innimellom og nå gjør det også vondt nederst i magen. Både tidligere og verre for hvert barn er min erfaring. Kroppen vet hva den snart skal gjennom ;) Holdt på sånn i en del uker før jeg fødte forrige gang, så tar alt med knusende ro.

Back
Topp