Auuuuu

febbaby

Elsker forumet
Septembermødre <3
Jeg verker fra ryggen ned mot rompa. Innsidene av lårene, baksiden av lårene nedover hele foten.
Vondt å sitte, ligge, stå og gå.

Jeg håper for all del dette ikke er bekkenløsning !!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Høres ut som bekkenløsning ja.. :( ta kjapt kontakt med lege og henvisning til fysio.. anbefaler sterkt kiropraktor også... :)

Æsj.. Skal til legen i slutten av mnd. Er allerede sykemeldt pga hyperemesis, og så skal jeg komme å "syte" om dette i tillegg :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei og nei.. Har hatt samme vondtene her. Forferdelig vondt. Prøver å holde meg i bevegelse, men når jeg har sittet eller ligget lenge da verker det igjen. :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har lignende plager her også..... :-( Håper i det lengste at det bare er en låsning og skal prøve å ta kontakt med naprapat for å sjekke det..... :-p

Bassengtrening, gjerne i varmtvanns basseng, gjør underverker :)

Ja, bassengtrening gjør virkelig susen. Hadde så vondt i ryggen og bekkenet før helga, men ble mye bedre etter en tur i varmt basseng. Herlig rett og slett. ;):)

Om du er så heldig å bo i nærheten av en Bekken&Barn klinikk ville jeg oppsøkt hjelp der. Her er det fysioterapeuter og kiropraktorer som er spesialisert på bekkenplager. Jeg gikk til klinikken på Hoff (Oslo) under mitt første svangerskap. Og nå er jeg der igjen. Dette holdt bekkenet mitt i sjakk både før og etter fødselen. :)

http://www.bekkenogbarn.no

Man kan ikke få henvisning hit og det er privat, så man må betale av egen lomme, men jeg synes det er verdt hver eneste krone!

Back
Topp