Auuuuu!

Ulvemamma

hekta på forumet
Noen som har opplevd urinveisinfeksjon i svangerskapet? Har fått det i dag og kan med hånden på hjertet si at det er mye vondere enn det ellers har vært før. Gleder meg sykt til å komme meg til legen i morgen! Au, au, auuu

Jeg har hatt det mye når jeg ikke var gravid, og det er ikke noe gøy. Hør med legen om du kan ta tranebær kapsler det har funket veldig fint når jeg har hatt det, men det er mest for å forebygge.

Jeg har hatt det mye når jeg ikke var gravid, og det er ikke noe gøy. Hør med legen om du kan ta tranebær kapsler det har funket veldig fint når jeg har hatt det, men det er mest for å forebygge.

Dette er en kraftig en så blir nok antibiotika kur over 3 dager. Var hos jordmoren i sta som sa at det var veldig lett å få urinveisinfeksjon når man er gravid og at antibiotika ikke var farlig for fosteret i hele tatt. Noe som er betryggende.

Jeg har hatt to runder i dette svangerskapet,men merket ikke noe mer til det enn at jeg var veldig trøtt og hadde kjempe masse
kynnere...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg har aldri hatt UVI noen gang,,, men på urinprøven sist så skulle jordmor sende inn til dyrking fordi det kunne være tegn til det, men jeg har ikke noen andre "symptomer" enn trøtt og mensensmerter i så fall.. Så hun var veldig usikker!

Back
Topp