auuuuu!!!

LadyOnHeels

Elsker forumet
har fått så j***** vondt i musen!! det må være bekkenløsning, føles som jeg skal splittes i to! 

fler som har det slik? og hvordan klarer man å føde med det? 

gruer meg til å stå opp med nathaniel å få han i bhg for jeg trokke jeg vil klare å gå nesten 

hørtes ikke noe behagelig ut, jeg hadde det litt tidligere men det ga seg heldigvis. kan jo høre ut som bekkenløsning..... håper det blir bedre i løpet av dagen - hvil deg!

skrive for å se svar!

Jepps, det fikk jeg i uke 24 eller noe sånn. emoticon 
Har hatt bekkenløsning med de to andre også, men det har ikke kommet så tidlig og det har ikke satt seg i symfusen på den måten. Det føles heldigvis litt bedre nå om dagen, mest sannsynlig fordi babyen blir større og "stabiliserer" bekkenet litt.
Men det er ikke noe problem å føde med, da merker du det ikke i det hele tatt. (bortsett fra når man må ligge på siden og snu seg fra side til side). Det er ligamentene i bekkenet som blir slappere nettopp for at vi skal klare å få babyen ut.

samme her, blir verre og verre for hver dag. Smertene i bekkenet flytter seg fra bak til fram. Tenker det er pga nedpress?

squakky skrev:
samme her, blir verre og verre for hver dag. Smertene i bekkenet flytter seg fra bak til fram. Tenker det er pga nedpress?

lov å håpe :)

Huffda, det hørtes ikke godt ut! Får håpe det ikke blir værende helt til fødselen. Jeg har hatt litt diverse småvondt i bekkenet både fram og bak, men smertene har aldri vart mer enn en dag om gangen før de har forsvunnet. 

Å ha ei pute mellom beina når jeg ligger/halvveis sitter på sofaen syns jeg hjelper godt!:)

har fått levert nate i bhg nå så ligger i sengen med sambo sin dyne mellom beina og det hjelper litt, men gudene forby om jeg må flytte på meg 

har termin i morgen så krysser alt for fødsel i helgen!! emoticon

Akkurat det samme fikk jeg for ca 2 uker siden. Kjentes ut som jeg holdt på å revne midt på skambeinet.
Fikk beskjed av bl.a JM at det er bekkenløsning.Men siste dagenen har det forbedret seg, merker stor forskjell på hvor aktiv jeg er iløpet av en dag...

Jeg får sånn vondt med en gang jeg har gjort for mye eller sittet hardt. Et lite tips fra meg: Jeg begynte å sitte på en sånn nakkepute i uke 30, og sitter på ball når bekkenløsningen blir for ille. Det hjelper veldig. Har med meg den puta overalt :) (Ikke på cafe da :p) 

Dytter på denne tråden, for nå har jeg fått nøyaktig det samme! AU, skjønner hva du mener med at det føles ut som at skal splittes i to nedentil! Gikk det over, eller fant du noe som hjalp LadyOnHeels?

Du må bare tilpasse gangen, ta kortere skritt.
Ligge med pute/ dyne mellom bena når du ligger på siden.
Finne ut hva som funker best for deg.
For meg blir det værre hvis jeg står/ går mye så jeg har sittet ganske mye dette svangerskapet, fikk dette ca i uke 24... :-( 
Ikke press deg på noen som helst måte, for det er mange som får kronisk bekkenløsning, tror det er veldig viktig å ta det med ro når man får dette.

Back
Topp