Auuuuu

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Vi som prøver :)
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Jeg har nå ligget med ørebetennelse siden i går kveld og det gir seg ikke[:(] vet ikke hva jeg skal gjøre.. Er kvalm sliten og vondt i hodet.. Er det noen som har noen gode råd? Har prøvd med olje i øret men det hjelper ikke... [:(]

ORIGINAL: nyskjerrig

har desverre ingen tips. Prøv å ring til legevakten å høre om de har noen tips?

ja vurderer det..

Uff, hørtes ikke godt ut[&o] Har aldri hatt det jeg, så desverre ingen tips! God bedring[:)]

kjøp øre lys på helsekost butikken å få noen til å hjelpe deg å brenne ut ørevoksen.... det pleier å lette....
Hjalp meg mye ifjord da jeg hadde ørebetndelse!!!

(eller viss du vil ha hjelp til det så pleier de å behandle med ørelys der de har akkupunktur,soneterapi og annen alternatvi behandlig....)

jeg har fått ørebetennelse pga allergi eller pga graviditeten.. jeg er så tett i nesa at jeg blir gaaaal.. når jeg venta 1 mann hadde jeg nesten konstant ørebetennelse[:@]

Ingen gode tips desverre, men ville ønske deg masse god bedring

det her er veldig slitsomt jenter [:(] har sovet i 3 timer i natt til sammen.. snakka med legevakten i går kveld og det er ikke annet og gjøre en og vente til det gir seg[:(]

ORIGINAL: atene

det her er veldig slitsomt jenter [:(] har sovet i 3 timer i natt til sammen.. snakka med legevakten i går kveld og det er ikke annet og gjøre en og vente til det gir seg[:(]

igjen et eksempel på hvor inkompetent en legevaktstjeneste kan være..
det finnes alltid noe en kan gjøre mot ørebetennelse..
jeg har alltid fått antibiotika kurer mot det.. og jeg har til og med fått det før betennelsen har brutt skikkelig ut...

Back
Topp