• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Auuuua!

pippå

Glad i forumet
I går va ej 2ganga t kiropraktor og der fikk ej beskjed om å tenke på helsa mi og bekkenet, og i dag etter å ha støvesugd 1 golv va d berre å sette sej! Auuuua bekkenløsning! Trur ej må ringe legen på mandag og kaste inn håndkleet! He trosalt en gutt på snart 2år og en mann på sjøen!

Åj:( Hørtes ikke noe greit ut!:( Viktig å tenke på helsa nå ja, er tross alt kun en kort periode i livet vi er i denne modusen. Og jobben er ikke alt! Har tenkt mye på at dersom jeg blir dårlig og får plager, må jeg og lille i magen komme først. Det høres ut som du bør roe ned litt fremover, håper formen bedrer seg da:):)

Huff, bekkenløsning er ikke noe godt nei. Ta vare på deg sjøl og god bedring :)

Takk søte dokke. Å for å klage litt til så he energi nivået våre/ er på bunnen også! Trur d blir tlf t legen på mandag!

Ja kom deg til legen, sliter selv med bekkenet og det er ikke morro!

Er ingen vits og presse seg selv når man sliter med bekken! Så kom deg til legen! Sliter selv med noe der,vet ikke om det er bekken,men vondt som f***!

Bekkenekakao vel ikke bli bedre før babyen er ute, men kan stagnere utviklinga sa min fyso.

ta vare på deg selv og hold deg hjemme. Ikke ideelt, men viktig å ta vare på seg selv

Back
Topp