Auuuu!!

Christinmor

Forelsket i forumet
Noen her med urinveisinfeksjon?? Er det noe å få for det???

du fr nok en pencelinkur for det, men du må til legen da... Og ja det gjør vondt det!!

Tranebær er flott for å forebygge...jeg hadde en startende uvi en gang og klarte å redde meg med å spise tranebær piller fra helsekost!

Ja det er vondt [&:] anbefaler å dra til lege og få kur så snart som mulig ja! Hadde det 4-5 ganger mellom Juli og November i fjor.. Tranebær skryter de veldig av ja, og å drikke surt! Appelsinjuice bl.annet..

Takk for svar!=) Drikker appelsinjuice som en helt hær nå!;) må vell ringe legen i morgen! Har vært en del plaget med dette tidligere også..

Klem![:)]

Hehe, ja det skal hjelpe at urinen blir surere [:)] av en eller annen grunn! Kanskje det tar knekken på bakterier lettere eller noe.. Uansett anbefaler de det [:)] jeg fikk Hiprextab. som jeg tok daglig, hadde det en gang etter jeg begynte med dem, men da var det mye lettere å ta knekken på det. Aner ikke hvordan det er med de og graviditet.. Det får du vil vite hos legen [:)] klem!

oki!=) håper ikke at dette er farlig?! hørt at det også hjelper å sitte med rumpa i glovarmt grønnsåpbad!:) heh..

Back
Topp